به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، مراسم انعقاد تفاهم‌‌‌نامه همکاری میان شرکت‌های توکا فولاد و فولاد هرمزگان با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل، محسن تابش و محمدرضا بنائیان اعضای هیات‌مدیره و جمعی از معاونان شرکت فولاد هرمزگان، همچنین احمدرضا سبزواری مدیرعامل و جمعی از مدیران هلدینگ توکا فولاد برگزار شد.

در این مراسم معروفخانی با اشاره به توانمندی‌‌‌های فولاد هرمزگان بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان از ویژگی‌‌‌های برجسته‌‌‌ای همچون پیشرفته‌‌‌ترین تکنولوژی تولید فولاد در کشور، قرار گرفتن در کنار آب‌‌‌های آزاد و در دست اقدام داشتن طرح‌‌‌های توسعه‌‌‌ای متعدد همچون ستاره سیمین هرمز، واحد آهن اسفنجی جدید و نورد گرم، برخوردار است. بنابراین مستعدترین شرکت گروه فولاد مبارکه برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود و بستر بسیار مناسبی دارد. شرکت فولاد هرمزگان همچون ستاره‌‌‌ای هم در گروه فولاد مبارکه و هم در کل کشور می‌‌‌درخشد و به یک برند معتبر جهانی تبدیل شده است.

وی افزود: مدیرعامل گروه مبارکه به دنبال هم‌‌‌افزایی بیشتر میان شرکت‌های گروه است و انعقاد قرارداد همکاری میان توکا فولاد و فولاد هرمزگان در همین زمینه انجام می‌شود. امیدوار هستیم با هم‌‌‌افزایی هر چه بیشتر میان شرکت‌های گروه، اتفاقات مطلوبی برای توسعه و آبادانی کشور رخ دهد.