«تاسیکو» در ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ

 

به گزارش روابط عمومی تاسیکو، در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن‌ها و تعاونی‌های مرتبط در سه حوزه اصلی (خودکفایی در تولید داخلی، صادرات و بازاریابی و ماشین‌آلات، صنایع و تجهیزات) برگزار شد، گروه صنعت سلولزی تامین‌گستر نوین «تاسیکو» به همراه شرکت‌های وابسته حضور پررنگی داشت. در این نمایشگاه که نسبت به دوره گذشته ۱۰۰درصد رشد را نشان می‌داد، هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا به همراه شرکت‌های زیرمجموعه از جمله شرکت محصولات کاغذی لطیف، شرکت صنایع کاغذ‌سازی کاوه، شرکت حریر خوزستان، صنایع چوب و کاغذ ایران«چوکا»، صنایع چوب خزر کاسپین و شرکت بیستون تامین حضور داشتند.

 تاسیکو و شرکت‌های تابعه در این رویداد بین‌المللی با ارائه محصولات متنوع در صنعت چوب و کاغذ و فرآورده‌های سلولزی میزبان فعالان این حوزه و مشتریان خود بودند.

ابراهیم نصرالهی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره گروه صنعت سلولزی تامین‌گستر نوین «تاسیکو» ضمن بازدید از این نمایشگاه، حضور هلدینگ و شرکت‌های تابعه در این قبیل رویدادهای بین‌المللی را بسیار سودمند و حیاتی دانست.

نصرالهی با اشاره به تنوع محصولات ارائه‌شده در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سلولزی ابراز امیدواری کرد، با ورود شرکت‌ها به عرصه بازارهای منطقه‌ای و جهانی روند رو به رشد هلدینگ شتابی مضاعف خواهد گرفت.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته اول تا چهارم مرداد هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.