مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌‌‌های پارک فناوری پردیس با تاکید بر اینکه پردیس سامیت در راستای اهداف مرکز شتاب‌دهی نوآوری شکل گرفت، اظهار کرد: در اکوسیستم استارت‌آپی فرصت کمی برای گردهمایی وجود داشت. بنابراین مرکز در سال ۱۳۹۷ تصمیم به برگزاری گردهمایی گرفت تا میزبان اعضا باشد، به گفته عظیمیان مرکز شتاب‌دهی نوآوری مرجع تایید صلاحیت فعالیت شتاب‌دهنده و فضای اشتراکی شده است.  شقایق حق‌جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌‌‌های راهبردی معاونت علمی نیز با تاکید بر اینکه نوآوری باید ساختار و شکل داشته باشد و تبدیل به نوآوری نظام‌‌‌مند شود، درمورد رویکرد نوآوری ماموریت‌‌‌گرای جدید توضیح داد: طبق این رویکرد ایجاد تحول پیچیده است. چراکه لازم است برای موضوعی که نیاز به نوآوری دارد مخلوطی از مداخله‌‌‌ها حل شود. وی ادامه داد: دائم نباید روی توسعه فناوری تمرکز کرد بلکه انتشار فناوری هم مهم است. دولت باید مسیر درست را طی کند و جریان‌سازی کند. از حکمرانی بسته باید به سمت حکمرانی مشارکتی رفت.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌‌‌های راهبردی معاونت علمی، از ورود این معاونت به موضوع سالمندی خبر داد و گفت: هرم جمعیت در ایران درحال تغییر است و سالمندی با شتاب زیادی رخ می‌‌‌دهد. مراقبت از سالمندان در جامعه ما به صورت سنتی اتفاق می‌‌‌افتد. در حالی که سالمندان ۱۰ سال آینده مهارت‌‌‌ها و رابطه‌‌‌ای جدید با فناوری دارند.  همچنین مهدی صفاری‌‌‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، با بیان اینکه مرکز شتاب‌دهی نوآوری در سال ۱۳۹۳ شکل گرفت، عنوان کرد: مرکز به تولد ۱۰ سالگی خود نزدیک است و طرح و بررسی این سوال حائز اهمیت است که آیا رویداد کارآفرینی و کارخانه نوآوری تجربه موفقی بوده است یا خیر؟ در این‌‌ ‌مورد ابهاماتی مطرح است و برخی بر این باورند که تعداد شتاب‌دهنده‌‌‌های موفق در کشور کم است، این موضوع مورد توجه حاکمیت نیز قرار گرفته است. باید بررسی شود آیا لازم است حمایت از این مراکز ادامه یابد یا خیر؟ توسعه شتاب‌دهنده‌‌‌ها از نگاه ترویجی‌‌‌ موفق بوده است اما از نگاه اقتصادی چطور؟

وی درمورد برنامه‌‌‌های پارک فناوری پردیس در سال آینده توضیح داد: یکی از برنامه‌‌‌هایی که هرسال برگزار می‌شود رویداد اینوتکس است؛ البته تمرکز این رویداد در سال آینده روی بخش نوآوری است اما فقط نوآوری‌‌‌های جدید امکان حضور دارند. تلاش این است که ظرفیت فیزیکی اینوتکس دو برابر شود. همچنین ماموریت برگزاری نمایشگاه ایران‌‌‌هلث به پارک فناوری سپرده شده است. در سال آینده المپیک فناوری نیز برگزار خواهد شد. هدف دیگر این است که خدمات بهتری را به شتاب‌دهنده‌‌‌ها که در حوزه تخصصی در پارک مستقر می‌‌‌شوند ارائه کنیم.