راز فروش میلیونیX22 پرو

فروش میلیونی در سراسر جهان

اعتماد بیش از یک میلیون خریدار در بازارهای رقابتی سراسر جهان به X۲۲ پرو مدیون سیستم مدیریت کیفیت استاندارد و فرآیندهای توسعه تطبیقی بین‌المللی ‌ام‌وی‌ام است. با وجود همین شاخصه‌ها X۲۲ پرو توانسته حضور موفقی در چند منطقه در سراسر جهان، مانند آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آسیا، آفریقا و کشورهایی از جمله ایران، شیلی، پرو، مکزیک، فیلیپین، عربستان سعودی و قزاقستان داشته باشد.

بهترین خودروهای سال از نگاه رسانه‌ها

این خودرو در سال ۲۰۲۱ توسط سایت مشهور J.D. Power که به بررسی و تحقیق در بازار خودرو می‌پردازد، به عنوان بهترین SUV کوچک سال معرفی شد.

این دستاوردها نه‌تنها نشان‌‌‌دهنده کیفیت X۲۲ پرو است بلکه تعهد MVM به افزایش کیفیت و توسعه نوآورانه متوالی محصولات را نشان می‌دهد.

پیش از تولید هر محصول در ‌ام‌وی‌ام، تحقیقات گسترده‌ای در خصوص شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، رفتار کاربران و نیاز بازار هدف انجام می‌شود و تلاش بر آن است تا محصول تولیدی بتواند در هر منطقه بالاترین کارآیی و بهره‌وری را داشته باشد.

مورد اعتماد در کشورهای مختلف

این رویه موجب شده تا X۲۲ پرو سازگاری و پایداری فوق‌العادهای در مواجهه با محیط‌هایی با دمای بالا در خاورمیانه و عربستان سعودی یا در شرایط جاده‌ای چالش‌برانگیز در برزیل و مکزیک داشته باشد و در این بازارها به عنوان یک خودرو ی با دوام و قدرت بالا در عین حال قیمت اقتصادی شناخته شود.

خودروی محبوب X۲۲ پرو در کنار دوام و سازگاری بالا، از ایمنی قابل‌توجهی نیز بهره می‌برد و از نظر ESP، ECU، کیسه هوا و سایر قطعات ایمنی کامل و با ضوابط بالا و استانداردهای بین‌المللی همکاری مستمری با تامین‌‌‌کنندگان پیشرو و برتر در جهان دارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو  با تجربه فروش یک میلیون نسخه نشان داده که مورد اعتماد مردم کشورهای مختلف است و می‌تواند در شرایط آب و هوایی مختلف پایداری بالایی داشته باشد.