علی‌‌‌محمد زنگانه اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی استان از ۴‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در دوسال پایانی دولت قبل به ۱۶‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و بودجه مصوب و اعتبارات عمرانی شهرداری‌‌‌های استان طی دولت سیزدهم ۱۰۰‌درصد رشد داشته است.

وی گفت: اجرای یک میلیون و ۵۰۰‌هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت روستایی با مشارکت بنیاد مسکن در دولت سیزدهم و واریز ۶۲۳میلیارد تومان به حساب دهیاری‌‌‌های استان در این دولت صورت گرفت.

زنگانه در ادامه اظهار کرد: تخصیص یک‌هزار و ۳۱۱میلیارد تومان برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و بار استان و خرید ۲۱۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین صرف شد و بهره‌‌‌برداری از پروژه خط دوم راه‌آهن سبزدشت به بندرترکمن به طول ۱۵ کیلومتر و ترمیم مسیر فرسوده بیش از ۱۰۰ساله با اعتبار ۶۰۰میلیارد تومان، پوشش فیبر نوری منازل و مدارس در تمام شهرستان‌‌‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان، لایروبی و ساماندهی ۲۶۰ کیلومتر از رودخانه‌‌‌ها و تخریب ۹۶ آب‌بندان غیرمجاز استان انجام شده است. وی با اشاره به ترانزیت استان که در انتهای دولت قبل به صفر رسید، گفت: امروز شاهد تردد بیش از ۱۶۰ کامیون از مرز استان هستیم. همچنین کارگروهی با مشارکت دستگاه‌‌‌های نظارتی تشکیل شده و تاکنون ۱۳۴ میلیارد تومان از منابع بانکی که توسط برخی افراد اخذ و بازگردانده نشده بود به چرخه بانکی بازگشت.