امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم  علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه بیسکویت گرجی  طی جلسه‌ای با مدیرعامل کارخانه به رفع مشکلات و موانع بر سر راه این کارخانه پرداخت.

وی بر اهمیت توسعه تولید داخلی تاکید کرد و افزود: باید به صنعت و تولید داخلی کمک شود تامین نقدینگی از طریق وام‌های بانکی، تامین برق مورد نیاز و موضوعاتی از قبیل خرید مواد اولیه و راه‌اندازی کامل خط تولید در کارخانه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که رفع این موانع و مشکلات کمک بسزایی در رونق تولید داخلی دارد.

احمدی تصریح کرد: تلاش در عرصه خودکفایی، تولید محصول با کیفیت، افزایش بهره‌وری مدیریت منابع و اشتغال‌زایی بخشی از خدمات این واحد غذایی است. نماینده عالی دولت در ادامه گفت: مشکلات زیادی بر سر راه تولید داخلی از جمله کارخانه بیسکویت گرجی وجود دارد که راهکارهای اساسی را می‌طلبد. رفع این مشکلات تاثیرات مثبتی در توسعه تولید داخلی و نیز صادرات خواهد داشت که هم به نفع کشور و هم به نفع مردم است. شرکت بیسکویت گرجی یکی از برندهای شناخته شده در کشور است و نزدیک به ۶۰ سال قدمت دارد و تولیدات این شرکت نقش مهمی در سبد غذایی خانواده‌ها دارد و همچنین محصولات آن به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی صادر می‌شود.