بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اقدامی مشترک در صفحه شخصی‌شان با خطاب قرار دادن وزیر ورزش، نسبت به عدم‌تحقق وعده‌های مدیران استقلال اعتراض کردند. آنها معتقد هستند وزیر، مدیران مناسبی برای این باشگاه انتخاب نکرده است.

 باشگاه استقلال دیروز با چند تغییر مدیریتی مواجه شد. ابتدا با تصمیم سعادتمند، سعید رمضانی سرپرست معاونت ورزشی باشگاه شد و سپس اعلام شد محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای باشگاه از این سمت کنار گذاشته شد.

 سایت «ورزش سه» اعلام کرد هیات‌مدیره سه نفره باشگاه پرسپولیس اختلافات زیادی دارند و عدم هماهنگی و همفکری در مورد مسائل مالی باعث ایجاد شکاف بزرگی بین آنها شده است.

 امیرهاشمی مقدم، مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش گفت: «من تا به حال یک قرارداد خوب حرفه‌ای در فوتبال ایران ندیده‌ام و به همین خاطر باشگاه‌های ایرانی در فیفا بازنده می‌شوند.»

 بشار رسن در گفت‌وگو با سایت السومریه: «بعد از تجربه در لیگ ایران و بازی در پرسپولیس پیشنهادهای زیادی از حاشیه خلیج فارس دارم، اما اولویتم لژیونر شدن در اروپا است.»

 سایت «اسپورت» روسیه درگزارشی به افت قیمت سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در نقل و انتقالات تابستانی به خاطر شیوع کرونا خبر داد. زنیت ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد اما نقل و انتقال سردار احتمالا با ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو صورت خواهد گرفت.

 محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به مسائل مطرح شده مبنی‌بر بازنشستگی‌اش اعلام کرد: «بنده با ۳۹ سال سابقه و ۵۹ سال سن، طبق قانون تا شش سال دیگر امکان اشتغال دارم.»