معاون امور هنری با اعلام خبر انتشار ژورنال «مد لباس ایرانی ـ اسلامی» گفت: زمانی که ژورنال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با مد و لباس منتشر شود بسیاری از ابهامات مردم برای پوشش مناسب حل می‌شود. حمید شاه‌آبادی به ایسنا گفت: تاریخ انتشار این ژورنال به طور دقیق مشخص نیست، اما از برنامه‌های سال ۹۰ است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های الگوی ایرانی ـ اسلامی در ایام گذشته برای انتخاب لباس مناسب دچار دوگانگی می‌شدند، چرا که بعضا لباس‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه‌ها، پوشش‌هایی است که ممکن است گشت ارشاد با آنها در جامعه برخورد کند، خاطرنشان کرد: اگر برای مردم و بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های لباس نیاوران و سالن حجاب دوگانگی‌هایی به وجود آمده است، با انتشار ژورنال لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این ابهام برطرف می‌شود؛ این ژورنال دارای کد است و به صورت تعریف شده معیار هم در اختیار بخش‌های دیگر قرار می‌دهد.

شاه‌آبادی در پایان در پاسخ به اینکه نمایشگاه‌های مد و لباس چقدر در جامعه کارآیی داشته‌اند؟ گفت: به هر حال برپایی نمایشگاه نیاوران و نمایشگاه سالن حجاب در اسفندماه سال گذشته به عنوان گام اول ضروری بود.