شان پن «کمدین»‌ را با بازی رابرت دنیرو کارگردانی می‌کند

کارگردان و بازیگر برنده اسکار درام مستقل «کمدین»‌ را با بازی رابرت دنیرو و کریستن ویگ کارگردانی خواهد کرد. به گزارش خبرآنلاین، فیلمنامه را آرت لینسن با همکاری جفری راس نوشته و لینسن تهیه‌کننده فیلم است.

فیلمبرداری «کمدین» به کارگردانی شان پن‌ قرار است بهار سال آینده آغاز شود. رابرت دنیرو در این فیلم نقش یک کمدین خشمگین را بازی می‌کند که از دوران اوج خود فاصله گرفته است. او به امید بازگشت به دوران موفقیت دست به هر کاری می‌زند. پس از آنکه کمدین به جرم ضرب و شتم یک تماشاگر به کار اجباری در یک مرکز خدمات اجتماعی محکوم می‌شود، زنی را می‌بیند که زندگی‌اش را از این رو به آن رو می‌کند. شان پن و رابرت دنیرو سال ۱۹۸۹ در فیلم «ما فرشته نیستیم» همبازی بودند. پن آخرین بار در مقام کارگردان سال ۲۰۰۷ فیلم «درون طبیعت وحشی»‌ را روی پرده سینماها داشت. امسال از او دو فیلم «درخت زندگی» و «این جا باید باشد» به نمایش درآمده است. پن ۵۱ ساله تاکنون دوبار برای فیلم‌های «رود میستیک» و «میلک» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شده است.

دنیرو هم امسال در دو فیلم «نامحدود»‌ و «نخبگان قاتل»‌ بازی کرد. او برای فیلم‌های «پدرخوانده قسمت ۲» و «گاو خشمگین»‌ اسکار گرفته است.