«ساعت شلوغی» با «جکی ‌چان» به قسمت چهارم رسید

تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویانه «ساعت شلوغی» در تدارک تولید چهارمین قسمت آن با بازی جکی‌چان و کریس تاکر هستند.

به گزارش فارس، آرتور ام سرکیسیان تهیه‌کننده اصلی این مجموعه فیلم اعلام کرد برت راتنر کارگردانی قسمت چهارم را انجام می‌دهد. این تهیه‌کننده گفته قسمت چهارم «ساعت شلوغی» بیشتر شبیه اولین قسمت آن خواهد بود و به آن فضا و کاراکترها وفادار خواهد ماند.

سرکیسیان اعلام کرد از سومین قسمت فیلم - که سال ۲۰۰۷ اکران عمومی شد - راضی نیست و اولین و دومین قسمت آن را کارهای خوبی می‌داند.

در قسمت چهارم، قرار است شخصیت‌های قصه وارد فضا و شهر جدیدی شوند و روابط بین آنها قوی‌تر و منطقی‌تر شود.

آرتور ام سرکیسیان قول داد، «ساعت شلوغی۴» چیزهای تازه‌ای را با خود ارائه خواهد کرد و باعث خشنودی کامل تماشاگران خواهد شد.

وی پیش‌بینی کرد دو کاراکتر پلیس قصه او با بازی کریس تاکر و جکی چان، در این قسمت ازدواج کرده و صاحب خانه و فرزند شوند.

در عین حال، وی این احتمال را نیز مطرح کرد که جکی‌چان به شانگهای برگردد و کریس تاکر و خانواده‌اش برای دیدن وی، راهی کشور چین شوند.

سرکیسیان گفته است برت راتنر هنوز قرارداد کارگردانی چهارمین قسمت «ساعت شلوغی» را امضا نکرده، ولی اعلام کرده آماده همکاری با این پروژه است.

این تهیه‌کننده اعلام کرده است «ساعت شلوغی۴» بدون حضور برت راتنر در پشت دوربین فیلمبرداری، وارد مرحله ساخت نخواهد شد. هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری اعلام نشده و تاریخ اکران عمومی آن نیز مشخص نیست.

قسمت اول «ساعت شلوغی» سال ۱۹۹۸ ساخته شد و در دوران نمایش عمومی خود در سطح جهانی حدود ۲۴۵ میلیون دلار فروش کرد.

قسمت‌های دوم و سوم فیلم در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ به نمایش عمومی درآمدند و ۳۴۷ و ۱۴۰ میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان و آمریکای شمالی فروش کردند. هر سه قسمت این مجموعه فیلم کمدی اکشن ماجراجویانه را برت راتنر کارگردانی کرده است.