تلاش برای اکران فیلم‌های خاطره‌انگیز در طول سال
سیدهادی منبتی اعلام کرد: پیگیر هستیم تا در طول سال، هر یک ماه، یک فیلم خاطره‌انگیز را در پردیس سینمایی «ملت» به نمایش بگذاریم.
رییس موسسه تصویرشهر در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره نمایش «ناخداخورشید» در ماه مبارک رمضان گفت: مجوز اکران این فیلم را گرفته‌ایم و با تهیه‌کننده‌اش نیز صحبت کرده‌ایم و حتی به دنبال اکران «ای ایران» هم بودیم اما با توجه به آغاز تعطیلی سینماها در شب‌های قدر و همچنین آغاز اکران فیلم‌های عید فطر بعد از این شب‌ها،‌ عملا فرصت اکران این دو فیلم ناصر تقوایی را در ماه مبارک رمضان از دست دادیم.
وی افزود: به دنبال این هستیم در طول سال، هر ماه، یک فیلم خاطره‌انگیز به صورت تک سانس در پردیس ملت اکران شود که فیلم‌ها را براساس نظر مخاطبان که در گیشه نظرسنجی می‌شود، انتخاب خواهیم کرد.
منبتی درباره اکران دو فیلم «اجاره‌نشین‌ها» و «هامون» نیز اظهار کرد: خوشبختانه روند نمایش این فیلم‌ها خوب بوده و مخاطبان آنها اکنون به حدود ۷۰ نفر در روز رسیده‌اند که این تعداد از برخی از فیلم‌های روز هم بهتر است.
وی ادامه داد: «هامون» در ابتدا در سالن ویژه‌ پردیس «ملت» نمایش داشت که با استقبالی که شد‌، به سالن اصلی منتقل شد. اما باز هم تبلیغات لازم است تا مردم از نمایش این فیلم‌های خاطره‌انگیز آگاهی پیدا کنند.