شهرام شکوهی که جمعه شب در بخش پاپ جشنواره و در برج میلاد میزبان مخاطبانش بود در حین اجرای قطعات، چند بار از مخاطبانش خواست تا با جیغ کشیدن نوع آهنگ موردنظرشان - به لحاظ شاد یا غمگین بودن - را انتخاب کنند و وقتی با جیغ بلند یکی از هوادارانش مواجه شد، گفت:
عزیزم مواظب حنجره‌ات باش. وجود دود و بخارهای روی سن برج میلاد در تمامی کنسرت‌ها صدای خیلی از خوانندگان را در می‌آورد که این بار هم شکوهی یکی از معترضان بود و گفت: این بخارها صدایم را گرفته است.
رضا یزدانی که اجرایش با 30 دقیقه تاخیر شروع شد، برای اولین بار آهنگ «ساعت صفر» را اجرا کرد. به گزارش «ایسنا» به نظر می‌رسید در ابتدای اجرا، آرش زمانیان نوازنده گیتارباس دچار مشکل بود؛ درحالی‌که وانمود می‌کرد در حال نواختن است، به‌دنبال یکی از مسوولان سالن می‌گشت تا مشکل فنی مربوط به ساز او را رفع کند. به رسم همه کنسرت‌های رضا یزدانی در انتهای این کنسرت همه حاضران در سالن ایستادند و آهنگ «خلیج‌فارس» اجرا شد.

رسیتال فلوت و پیانوی ایران- اتریش جمعه شب، با اندکی تغییر برنامه، در حالی در سالن رودکی اجرا شد که پیانیست متبحر این گروه به علت سرماخوردگی شدید، قادر به شنیدن اصوات نبود. سرماخوردگی شدید بابینسکی موجب شده بود، شنوایی این نوازنده تقریبا به کل از کار بیفتد. این به این معنا است که بابینسکی تمام هم‌نوازی‌ها را بدون شنیدن صدای ساز خود و همراهانش صورت داد، اما کار او به‌ویژه تک‌نوازی دو موومان از بتهوون آنچنان ماهرانه بود که هیچ‌یک از مخاطبان متوجه این موضوع نشدند.
وزیر ارشاد و جمعی از مسوولان و هنرمندان کشور در دومین شب جشنواره موسیقی فجر به تماشای گزیده‌ای از بخش‌های جشنواره نشستند. در این مراسم که در تالار وحدت برگزار شد، ارکستر آکادمیک تهران به رهبری امین سالمی و کنسرت‌مایستری بابک شهرکی آغازگر برنامه بود. حمید خزاعی، امیر رفعتی و شهریار بلوچستانی خوانندگان ارکستر بودند که قطعاتی ماندگار از زنده‌یاد همایون خرم همچون «اشک من هویدا شد»، «غوغای ستارگان»، «رفته» و...را اجرا کردند.