مدیر شبکه 2 و مدیر پروژه‌های نوروزی سیما با اعلام زمان پخش سریال‌های تلویزیون از نمایش‌ فیلم‌هایی چون «12 سال یک برده»، «ضدگلوله»، «حوض نقاشی» و «آزمایشگاه» در شبکه‌های مختلف تلویزیونی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی بخشی‌زاده در نشست خبری که دیروز برگزار شد از زمان نمایش سریال‌های تلویزیونی و همچنین نمایش فیلم‌های مطرح خارجی و ۳ فیلم ایرانی در ایام نوروز خبر داد.
وی بیان کرد: فیلم «۱۲ سال یک برده» به کارگردانی استیو مک کوئین فیلم مطرح سال ۲۰۱۳ از شبکه اول سیما و همچنین فیلم «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی با بازی مهدی هاشمی از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. همچنین فیلم کمدی «آزمایشگاه» به کارگردانی حمید امجد و بازی رامبد جوان و باران کوثری و فیلم «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری و بازی نگار جواهریان و شهاب حسینی نیز در ایام نوروز نمایش داده خواهند شد. طبق گفته مدیر پروژه‌های نوروزی سیمای جمهوری اسلامی ایران، سریال‌های نوروزی شبکه‌های مختلف سیما نیز به شرح زیر است:
از شبکه اول سیما سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۶ روز بعد است. سریال «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما و همچنین تکرار آن روز بعد ساعت ۱۴ پخش می‌شود. «روزای بد به در» به کارگردانی سعید آقاخانی هر شب ساعت ۲۰:۴۶ پخش و تکرار آن ساعت ۱۶ روز بعد در شبکه سه سیما نمایش داده می‌شود. مجموعه تلویزیونی «مافرشته نیستیم» به کارگردانی فلورا سام هر شب ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه تهران و ساعت ۱۹ روز بعد تکرار آن پخش می‌شود. همچنین فیلم‌های سینمایی در ایام نوروز از شبکه اول سیما ساعت ۱۴ و روز بعد ساعت ۹:۴۵ تکرار آن پخش می‌شود. شبکه دوم سیما فیلم‌های خود را ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۷:۳۰ بازپخش می‌کند. فیلم‌های سینمایی شبکه سوم سیما هر روز ساعت ۱۱:۱۵ و تکرار آن یک دقیقه بامداد پخش می‌شود. همچنین از شبکه تهران نیز فیلم‌های سینمایی ساعت ۱۳:۳۰ و تکرار آن ساعت ۱۶:۲۰ روز بعد تکرار می‌شود. شبکه قرآن نیز هر روز ساعت ۱۴:۳۰ فیلم‌های سینمایی خود را پخش می‌کند.

از «پایتخت» ایرانی تا «12 سال یک برده»