رونمایی از«شهر من بخند» در عمارت مسعودیه

گروه موسیقی «پالت» شامگاه شنبه از آلبوم جدید خود با عنوان «شهر من بخند» رونمایی و چند قطعه از این آلبوم را برای مخاطبان در عمارت مسعودیه اجرا کرد. به گزارش «ایسنا»، تهیه‌کننده گروه «پالت» درباره‌ آلبوم جدید این گروه گفت: اعضای گروه «پالت» مدیون شما هستند که امروز با حضوری پرشور در مراسم رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» حضور پیدا کرده‌اید. امروز این ما هستیم که می‌خواهیم با فروتنی از شما دعوت کنیم تا آلبوم را شما طرفداران رونمایی کنید و این شما باشید که روی کاورهایی که برای شما درنظر گرفته شده است، به ما امضا دهید و در جشن رونمایی

ما حاضر باشید.

در این مراسم خواننده‌ گروه «پالت» هم خطاب به مخاطبان گفت: ما هم مثل شما هنوز بسته اصلی آلبوم را ندیده‌ایم، اما بسیار خوشحالیم که امروز می‌توانیم به‌طور همزمان در کنار شما بسته نهایی آلبوم را رونمایی کنیم. آنچه برای شما در این آلبوم تقدیم شده، حاصل تلاشی است که از دل برآمده و اثری از مردم همین شهر است.

امید نعمتی اظهار کرد: همه اعضای گروه «پالت» مانند شما در این شهر زندگی می‌کنند. همه ما، مانند شما در تک‌تک مناطق این شهر خاطره داریم. از شما تشکر می‌کنم که در این مدت کنار گروه بودید و ثابت کردید، شهر هنوز نمرده و می‌خندد.

فردین خلعتبری، بهنام ابوالقاسم، فرهاد توحیدی، مرضیه برومند، شهرام مکری و حبیب رضایی از جمله هنرمندانی بودند که در مراسم رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» حضور داشتند.