بهمن محصص رکورد  فروش صد اثر صدهنرمند را شکست

«صد اثر صد هنرمند» گالرى گلستان، در حالى به استقبال آخرین جمعه برپایی‌اش مى‌رود که همه رکوردهاى خود را پیش از پایان دوره، شکسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «صد اثر صد هنرمند» جمعه ٣٠ مرداد، آخرین جمعه «صد اثر صد هنرمند» است که به جهت ارائه نقاشى و مجسمه‌های تازه و قیمت‌های مناسبشان فرصتى نو براى خرید آثار هنرى است. این در حالى است که بنا بر اعلام لیلى گلستان، مدیر گالرى گلستان و نمایشگاه‌گردان «صد اثر صد هنرمند» تا این لحظه ١١٠ نقاشى و مجسمه در مجموع به قیمت ٦٦٩ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان به فروش رسیده است.

برهمین اساس از منظر گران‌قیمت‌ترین آثار به فروش رسیده در این دوره، آثار سه هنرمند فقید در صدر فهرست است: بهمن محصص با ١٨٠ میلیون تومان، فریده لاشایى با ١٣٠ میلیون تومان و مجسمه‌ای از ژازه تباتبایى ٥٠ میلیون تومان و از منظر پرفروش‌ترین هنرمندان بر اساس تعداد آثار به فروش رسیده: شمس‌الدین غازى با فروش هفت نقاشى و مجسمه، مصطفى دره باغى با فروش چهار اثر و هوشنگ پزشک نیا با فروش سه اثر در صدر ایستاده‌اند. آخرین جمعه بیست و سومین دوره «صد اثر صد هنرمند» در حالى از راه می‌رسد که تماشاى دو تابلوى سهراب سپهرى که براى فروش روى دیوار است، از جذابیت‌های حتى دیدار دوباره از این نمایشگاه محسوب می‌شود؛ یک نقاشى از سرى کمتر دیده شده از سهراب به قیمت ٢٥٠ میلیون تومان که گران‌ترین اثر این دوره هم محسوب می‌شود و یک طراحى زیبا که در فضایى بی‌تکلف و رها چنان که رسم سهراب بود، یک گلدان گل را ترسیم کرده است به قیمت ٢٥ میلیون تومان. «صد اثر صد هنرمند» استثنائا پنج‌شنبه تعطیل، اما جمعه ٣٠ مرداد و نیز تا دوم شهریور در گالرى گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ دایر است.