اهانت به شجریان  تاسف‌بار است

هیات‌مدیره‌ خانه موسیقی در جلسه این هفته‌ خود، اهانت به محمدرضا شجریان را غیرقابل قبول و تاسف‌بار دانست.به گزارش «ایسنا»، هیات‌مدیره خانه موسیقی در پیام خود با اشاره به نقش و خدمات بزرگ هنرمندان آورده است: حضور و فعالیت استاد شجریان و نقش و تاثیرات شگرف ایشان در حوزه موسیقی سنتی و ملی ایران، چون خورشید می‌درخشد و نیاز به تعریف و توصیف ندارد.

استاد شجریان در بحبوحه انقلاب با مشارکت در ساخت سرودهای ملی و میهنی دوش به دوش مردم انقلابی ایران گام برداشت و با سرودهای ملی و میهنی که همگی جاودانه و ماندگار شده است، نقش بزرگ و بی‌بدیلی را در آن مقطع تاریخی و در همه دوران ایفا کرده است. وی در چند دهه فعالیت ارزشمند خود بارها نشان داده است که در کنار مردم و برای مردم قدم برمی‌دارد و هیچ‌گاه و در هیچ بزنگاهی به این مردم که همواره خود را خاک پای آنها دانسته، پشت نکرده است و اساسا محبوبیت این استاد یگانه نیز به همین خصلت میهن‌پرستی و مردم‌دوستی ایشان بازمی‌گردد.

هیات‌مدیره خانه موسیقی با اشاره به اتهام‌های یک رسانه اضافه کرده است: بستن اتهامات واهی که در هیچ دادگاهی در قوه قضایی جمهوری اسلامی به اثبات نرسیده، کاری دور از شأن رسانه و فرهنگ والای ایرانی و اسلامی بوده و هست.