چهره‌های سینما و تئاتر نقش‌خوانِ داستان دولت‌آبادی شدند

کتاب گویای «آهوی بخت من گُزَل» با موسیقی رضا عسگرزاده و نقش‌خوانی مانی حقیقی، الهام کردا، سحر دولتشاهی و روایت محمود دولت‌آبادی منتشر می‌شود.

به گزارش «ایلنا»؛ «آهوی بخت من گُزَل» داستان کوتاهی است از محمود دولت‌آبادی که در سال ۱۳۶۷ توسط نشر چشمه منتشر شد. چاپ دوم این کتاب در سال ۱۳۶۸ منتشر شد. ویرایش چهارم آن همراه با تصویرگری مهری حاج‌آقازاده در زمستان ۱۳۸۲ با همکاری نشر چشمه و انتشارات فرهنگ معاصر در ۳۰ صفحه به چاپ رسید.

حال کتاب گویای این داستان با نقش‌خوانی مانی حقیقی (سلطان و شکارچی آهو)، الهام کردا (آهو) و سحر دولتشاهی (زن روستایی) و روایت محمود دولت‌آبادی از امروز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در این کتاب گویا رضا عسگرزاده نغمه‌های قدیمی ارمنی را بازسازی کرده و با تنظیم جدیدی بین بخش‌های مختلف داستان قرار داده است. این کتاب گویا حدود ۵۴ دقیقه‌ است و موسیقی آن نزدیک به ۱۰ دقیقه می‌شود. در موسیقی این اثر محمدحسین محرمی و رضا عسگرزاده نوازندگی دودوک را برعهده دارند و همچنین وحید اسداللهی نقاره نواخته است. این اولین کتاب گویایی است که توسط نشر هرمس منتشر می‌شود و در تهیه‌کنندگی آن علاوه بر رامین صدیقی و نشر هرمس، علی حضرتی نیز حضور داشته است.