گلایه مهرجویی از محسن چاووشی

داریوش مهرجویی می‌گوید محسن چاووشی با «سنتوری» به شهرت رسید و با وجود دریافت مجوزهای لازم واکنش بدی نشان داد و او را دلگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری هنرآنلاین مهرجویی درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت: نمایشی با نام «غرب واقعی» را از نوشته‌های سام شپرد که خودم آن را ترجمه کردم، با بازی امین حیایی، محمدرضا خلج و... از روز ۲ شهریور به صحنه بردم که اجرای آن تا ۲۲ مهر در طبقه ششم پردیس کورش ادامه دارد.

مهرجویی در ادامه درباره فیلم «سنتوری» نیز توضیح داد: فیلم «سنتوری، مرد پائیزی» فعلا مراحل پیش تولید را می‌گذراند و هنوز آن‌طور که باید وارد مراحل اصلی کار نشده‌ایم.

وی درباره حضور محسن چاووشی در این فیلم گفت: حضور محسن چاووشی در این فیلم به‌طور کامل منتفی است. در واقع محسن به من خیلی کم‌لطفی کرد. او با «سنتوری» به شهرت و اعتبار رسید و با وجود دریافت مجوزهای لازم کار واکنش بدی از خود نشان داد و من را دلگیر کرد.وی افزود: رقمی که او درخواست کرد دو برابر دستمزد کارگردان بود! البته این حرف‌ها را کنار بگذاریم، زیرا دوست ندارم چیزی درباره‌اش بگویم.این کارگردان پیشکسوت در پایان گفت: ممکن است که یک یا دو خواننده جایگزین چاووشی داشته باشم که به‌زودی اطلاعات دقیق آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.