کنسرت کاوه یغمایی در جشنواره موسیقی فجر

کاوه یغمایی خواننده سبک پاپ-راک پس از مدت‌ها دوری از عرصه موسیقی داخل کشور، در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما» سال‌ها پیش از این کاوه یغمایی اجراهای محدودی در تالار حرکت داشته و همچنین همراه با پدرش کوروش یغمایی در کیش روی صحنه رفته بود. با این حال، طی سال‌های رونق موسیقی‌های پاپ - راک در کشور، او موفق به اجرای زنده در ایران نشده بود. حالا قرار است این اتفاق در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر رخ دهد. این رویداد مهم هنری ساعت ۱۸:۳۰ روز ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ در تهران برگزار خواهد شد.یغمایی پیش از این با هنرمندان زیادی در آلبوم‌های مختلف موسیقی به عنوان آهنگساز و آراینده ساز‌ها، نوازنده گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن همکاری کرده است.یغمایی همچنین آلبوم «مترسک» را با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲ منتشر کرده است.

پس از آن کاوه یغمایی ایران را برای چند سال ترک کرده و در سال ۱۳۸۶، زمانی که در ونکوور کانادا اقامت داشت، آلبوم «سکوت سرد» را منتشر کرد.حدود ۴ سال است که این موزیسین به ایران بازگشته و در این سال‌ها او تلاش می‌کرد تا با اخذ مجوزهای لازم، فعالیتش را در ایران پی بگیرد.اکنون قرار است این خواننده پاپ - راک نخستین اجرای صحنه‌ای خود را در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر و در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه ببرد.کاوه یغمایی فرزند کوروش یغمایی است. کوروش یغمایی بنیانگذار موسیقی راک در ایران محسوب می‌شود که او هم طی سال‌های گذشته، نتوانسته آلبوم آخرش «ملک جمشید» را منتشر کند و روی صحنه برود. کوروش یغمایی یکی از اولین چهره‌های موسیقی پاپ بود که بعد از انقلاب اسلامی، مجوز انتشار آلبوم گرفت. او همچنین با هنرمندان زیادی در آلبوم‌های مختلف موسیقی به‌عنوان آهنگساز و آراینده سازها، نوازنده گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن همکاری کرد. او استاد گیتار الکتریک در دانشکده موسیقی است.