تاکسی جدید در تهران برای دانشجویان راه اندازی شد+ جزییات

شادی مالکی روز سه‌شنبه با بیان اینکه سعی داریم مسیرهای جدیدی برای شاتل سرویس پیش‌بینی کنیم، گفت: یکی از دغدغه‌های دانشجویان استفاده مناسب و برنامه‌ریزی شده از وسایل حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: پس از اجرایی شدن فاز آزمایشی، سازمان تاکسیرانی برای سرویس رسانی در ترم جدید تحصیلی، برنامه ویژه‌ای را اجرایی خواهیم کرد تا دانشجویان متقاضی بتوانند از شاتل سرویس استفاده کنند.

خبر مرتبط
کارت زرد سازمان تاکسیرانی به این گروه از خودروها/مجوز طرح ترافیک و سهمیه سوخت را قطع می کنیم!

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح شناسایی و نصب اخطار برای تاکسی‌های رها شده در پایتخت خبر داد.

مالکی در خصوص نحوه استفاده از مسیرهای شاتل سرویس‌ توسط دانشجویان یادآور شد: با دانشگاه‌ها در حال مذاکره هستیم تا در ساعت‌های پیک، مسیرهای با تقاضای بالای دانشجویان به ایستگاه‌های حمل‌ و نقل عمومی و یا خوابگاه از طریق شاتل تاکسی شناسایی و سرویس رسانی در ترم جدید تحصیلی ارائه شود.

به گفته وی، از جمله قابلیت‌های شاتل سرویس در سوپر اپلیکیشن شهرزاد می‌توان به پیشنهاد مسیر با توجه به فراوانی مسافر توسط شهروندان، قیمت مناسب نسبت به خودروهای مسافربر شخصی، برنامه ریزی سفر و دسترسی آسان در ساعات مشخص و همچنین ایمنی و راحتی خودرو با توجه به جدید و نو بودن مدل تاکسی‌ها اشاره کرد.

طرح شاتل سرویس برای نخستین بار در ناوگان تاکسیرانی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود که با استفاده از هوش مصنوعی مراکز پرازدحام شناسایی و به مرکز کنترل اعلام و تاکسی به آن محل اعزام می‌شود.