گروه مسکن: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران عنوان کرد: شهرداری تهران در این پروژه زمین و پروانه را به مشارکت نهاده است و مسوولیت ساخت، تجهیز و اتمام پروژه برعهده بنیاد تعاون ناجاست.

عیسی میراحمدی، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با شهرنوشت با اشاره به اظهارنظرهای موجود در خصوص خطرناک بودن گود جنب برج میلاد گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این گود هیچ خطری ندارد و مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.


او افزود: گاهی در مورد این گود این‌گونه برداشت می‌شود که شهرداری مسوولیت تکمیل پروژه و ساماندهی گود را برعهده دارد، در صورتی که این‌طور نیست و در این پروژه تنها زمین و عوارض از آن شهرداری تهران است. مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه مسوولیت اجرایی پروژه گود جنب برج میلاد مربوط به بنیاد تعاون ناجاست، تصریح کرد: به تازگی در جلسه مسوولان شهرداری تهران با مسوولان بنیاد تعاون ناجا تصمیم بر آن شد تا سازمان اجرایی مسوول، کار را از سر بگیرد و بررسی‌های ما نیز نشان می‌دهد که تیم اجرایی از هفته قبل فعال شدند. میراحمدی در پایان گفت: امیدواریم با حل مشکلات میان بنیاد تعاون ناجا و پیمانکاران و تعامل آنها با شهرداری ساماندهی این گود در اولویت قرار بگیرد.


به گزارش «دنیای اقتصاد» اظهارات این مدیر شهرداری تهران درباره واگذاری مسوولیت تکمیل و ساماندهی گود مجاور برج میلاد به بنیاد تعاون ناجا در حالی است که مدیریت مجموعه برج میلاد و اراضی زیرمجموعه آن بر عهده شهرداری است، به تعبیری دیگر مجموعه شهری تهران از سوی مجموعه شهرداری تهران مدیریت می‌شود و به نظر می‌رسد برج میلاد و اجرای فاز دوم این پروژه نیز به‌عنوان نمادی از پایتخت کشور در مجموعه تکالیف مدیریتی شهرداری بگنجد. ضمن آنکه شورای شهر تهران در دوره سوم تذکراتی در خصوص بلاتکلیف ماندن اجرای فاز دوم پروژه برج میلاد به شهرداری تهران ارائه کرد که نشان از قرارگیری این مسوولیت در دایره تکالیف مدیریتی شهرداری دارد.