پروژه‌ای که آغاز اجرای آن در ۷ سپتامبر اعلام شد، اولین مرکز پردازش خودروهای بندری تویوتاست که با انرژی‌های تجدیدپذیر تولید شده در محل تامین می‌شود. این شرکت گفت که این سیستم مدلی را ارائه می‌دهد که چگونه فناوری پیل سوختی می‌تواند به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از عملیات تجاری و صنعتی کمک کند. این یک سیستم مقیاس‌‌‌پذیر است و دو شرکت مدعی شدند که می‌توان آن را در تنظیمات و مکان‌‌‌های مختلف پیاده‌سازی کرد. در حقیقت تری-ژن سوخت‌های مختلفی مانند سوخت زیستی یا گاز طبیعی تجدیدپذیر را مصرف می‌کند و آنها را به هیدروژن، برق و آب تبدیل می‌کند. جیسون فیو، مدیرعامل فیولسل انرژی در این خصوص اظهار کرد: منحصر به فرد بودن این سیستم در عملکرد سه گانه آن نهفته است که سه عنصر ضروری را همزمان تولید می‌کند. وی همچنین خاطرنشان کرد: تطبیق‌پذیری تری-ژن به آن اجازه می‌دهد تا با صنایع و مناطق مختلف سازگار شود.

کاربردهای بالقوه این فناوری شامل انبارها، تاسیسات صنعتی و مناطق شهری با ناوگان خودروهای هیدروژنی است. با شروع عملیات تجاری تری-ژن، انتظار می‌رود که این طرح پروژه‌‌‌های بیشتری را جذب کند و جای پای خود را گسترش دهد. تویوتا با فیولسل انرژی ‌برای دریافت محصولات تری-ژن یک قرارداد خرید ۲۰ ساله بسته است. این شرکت به ‌‌‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پیل سوختی در ایالات متحده، انرژی پاک را در بیش از ۵۰ مکان در سراسر جهان ارائه می‌کند.  شرکت فیولسل تولید برق در محل، حرارت و برق ترکیبی، هیدروژن توزیع شده، جذب کربن و ذخیره‌‌‌سازی طولانی‌مدت مبتنی بر هیدروژن را فراهم می‌کند. این شرکت امروزه دارای پروژه‌های پیل سوختی است که بر اساس گاز طبیعی و بیوگاز تجدیدپذیر اجرا می‌شوند.

محصولات این شرکت علاوه بر ویژگی‌های ایجاد برق و حرارت می‌تواند هیدروژن نیز تولید کند. علاوه بر این، این شرکت دارای قابلیت‌هایی برای جذب کربن مبتنی بر پیل سوختی، ذخیره انرژی طولانی‌مدت و الکترولیز مبتنی بر اکسید جامد است.کریس رینولدز، مدیر ارشد اداری تویوتا می‌گوید: تنها با استفاده از تولید هیدروژن و برق تجدیدپذیر، خدمات لجستیک تویوتا (TLS) در لانگ بیچ مسیری را برای شرکت ما ایجاد خواهد کرد. با همکاری با فیولسل انرژی، ما اکنون یک مرکز در سطح جهانی داریم که به تویوتا کمک می‌کند تا به اهداف کاهش کربن خود دست یابد، و خبر خوب این است که این نمونه واقعی می‌تواند در بسیاری از نقاط جهان تکرار شود.