تاثیر برندینگ در موفقیت کسب و کارها

کسب و کارهای مختلفی که به دنبال مطرح شدن و تبدیل شدن به یک برندینگ خاص می‌باشند، می‌بایست روشی نوین را برای شناساندن خدمات کسب و کار خود به افراد سطح جامعه اتخاذ کنید که درصد تاثیر بالایی داشته باشد. در واقع آنچه که موجب مطرح شدن برند شما خواهد شد، طرح های هویت بصری برند شما است، بنابراین تمامی تلاش شما باید در مسیر معرفی حرفه ای برند صورت بگیرد. اگر می‌خواهید کسب و کار خود را مطرح کنید، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!

درباره هویت بصری برند چه می‌دانید؟

طبیعتاً آنچه که انسان با چشم می‌بیند، راحت‌تر به باور می‌سپارد. این مسئله که در تمامی حوزه‌ها صدق می‌کند برای معرفی کسب و کارها و تبدیل شدن آن به برندینگ نیز کارساز خواهد بود. کارشناسان و متخصصان معتقدند که چیزی در حدود ۷۵ درصد ادراک انسان به قوه بینایی بر می‌گردد، بنابراین یکی از راهکارهای ویژه برای معرفی برندینگ و کسب و کارها در واقع نمایش هویت بصری برند به شکلی جذاب و ماندگار خواهد بود.

به طور کلی می‌توان با کمک ترفندهای مختلفی از جمله شعارها، طراحی گرافیکی خلاق تمام اجزاء برند مانند طراحی لوگو ، طراحی ست اداری، کاتالوگ، وب سایت، عکاسی تبلیغاتی و... هویت بصری برند را تفسیر کرد. به عبارت دیگرهمه‌ی آنچه افراد با حس بینایی خود از یک برند درک می‌کنند و موجب آگاهی افراد از برند مربوطه می‌شود، هویت بصری برند گفته می‌شود.

تاثیر هویت بصری برند در معرفی کسب و کارها

همان‌طور که گفته شد هویت بصری برند در واقع معرفی برند است، بنابراین نمایش هویت بصری به برند به وسیله طراحی برند، نماد، لوگو، وبسایت و... می‌تواند موجب معرفی کسب و کارها باشد. بنابراین برای هر کسب و کاری ضرورت دارد که به بهترین شکل موجود هویت بصری برند خود را به نمایش در بیاورد. طراحی برند باید به گونه‌ای باشد که تمامی خدمات و ماهیت کسب و کار مربوطه را به نمایش در بیاورد.

به عبارت دیگر زمانی که افراد به لوگو برند یا سایر اجزاء هویت بصری شما نگاه می‌کنند، می‌بایست در یک نمای کلی به ماهیت و چیستی آن پی ببرند و یک ساختار یکپارچه را در تمام اجزاء و عناصر گرافیکی شاهد باشند. به این طریق معرفی برندینگ و کسب و کار به طور دقیق اتفاق می‌افتد، پس با قاطعیت می‌توان گفت این هویت بصری برند است که آن را در بین مخاطبان تعریف می‌کند.

افزایش فروش کسب و کارها با طراحی برند

طبیعتاً زمانی که دایره شهرت و معروفیت برندینگ یا یک کسب و کار گسترش پیدا کند، تعداد مشتریان بالقوه آن نیز زیاد خواهد شد، به این ترتیب مشتریان بالقوه برند و کسب و کار با شناسایی خدمات و محصولات برند تصمیم به خرید گرفته و به مشتریان بالفعل تبدیل خواهند شد. بنابراین هویت بصری برند و طراحی برند می‌تواند موجب افزایش فروش کسب و کارهای مختلف شود.  تمامی کسب و کارها برای داشتن یک برندینگ معتبر و مطرح می‌بایست به فکر طراحی برند و نمایش هویت بصری برند خود باشند.

طراحی لوگو

طراحی برند چگونه انجام می‌شود؟

طراحی برند یا ساخت نشان تجاری که نام دیگر آن لوگو می‌باشد، اولین نکته‌ای است که برای مخاطبان و بینندگان جلوه خواهد کرد. عموماً طراحی برند متشکل از بخش‌های مختلفی از جمله انتخاب اِلِمان متناسب با برند، لوگو نوشتاری برند و رنگ سازمانی برند خواهد بود. طراحی برند نیاز به تخصص و مهارت خاص مهندسین طراحی هویت بصری و برندینگ دارد، پس برای داشتن یک لوگو یا نشان تجاری خاص که در یک نمای کلی بتواند معرف برندینگ خاص شما باشد، از تجربیات و تخصص یک مجموعه و یا طراح لوگو حرفه‌ای استفاده کنید.

طراحی نشان تجاری یا لوگو مهمترین بخش طراحی برند

یکی از مهمترین دلایل نیاز به نشان تجاری یا همان لوگو معرفی یک شرکت یا برند به شکلی خلاصه شده در قالب یک نشان تصویری یا نوشتاری و یا ترکیبی از هر دو است. این بخش از پکیج طراحی برند شاید تنها قسمتی از پروسه برندسازی باشد، اما بازدهی و تاثیر آن بر روی مخاطبان بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین هر میزان هزینه‌ای که بابت طراحی حرفه ای لوگو لازم است پرداخت کنید تا بازخورد مثبت آن را در رشد برند و افزایش فروش خود را شاهد باشید. در عصر پیشرفته تکنولوژی امروزی، طراحی برند نه یک انتخاب بلکه تبدیل به یک ضرورت برای معرفی کسب و کارها به شمار می‌رود.

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی محصولات خود را فراموش نکنید!

یکی دیگر از روش‌های موثر برای گسترش حوزه فروش کسب و کارها انجام عکاسی تبلیغاتی از محصولات برای استفاده در تبلیغات برند است، با این راهکار در واقع در یک اقدام کلی از دو وجه مختلف اقدام به معرفی برندینگ خود کرده‌اید. عکاسی تبلیغاتی و صنعتی محصولات بخش مهمی از اجزاء طراحی برند است و تاثیر فراوانی در فروش محصولات و خدمات شما خواهد داشت. نقش عکسهای تبلیغاتی در فروش محصولات و خدمات غیر قابل انکار است و در واقع این عکسهای تبلیغاتی هستند که برای شما بازاریابی و فروش می کنند. با تهیه عکسهای حرفه ای از کسب و کار خود و استفاده در رسانه های مختلف تبلیغاتی خیلی سریع تر معرفی خواهید شد و به فروش بالاتر دست پیدا می کنید.

عکاسی تبلیغاتی محصولات خود را به استودیو مانی بسپارید!

همه‌ی کسب و کارهای اینترنتی در یک فضای کاملاً رقابتی در بستر اینترنت و نرم افزارهای اینترنتی فعالیت می‌کنند، به همین جهت برای معرفی محصولات و خدمات خود می‌بایست از تمامی روش‌های نوین برای معرفی خود استفاده کنند. استودیو مانی که متشکل از کادری هنرمند و حرفه‌ای می‌باشد انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده از خدمات حرفه ای تبلیغات شامل طراحی پکیج برندینگ و عکاسی تبلیغاتی حرفه ای است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.