راهنمای نصب کناف ام اف

 سقف می تواند خانه را بزرگ تر نشان داده و فضا را دگرگون کند. طرح های مختلف سقف چهره متفاوت به خانه می بخشند. با این حال این کار می تواند سقف باشد. باید همه پنل ها را به درستی روی سقف نصب کنید. از آنجایی که کناف های معمولی برای تمام سقف ها مناسب نیست می توانید با انتخاب کناف ام اف خانه تان را دگرگون کنید. 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت گچکاری  را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک کناف کار در تهران باشید می‌توانید درخواست کناف ساختمان ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

کناف های ام اف کناف های مخفی هستند که همراه صفحات گیپروک و گیپتون می توانند سطح یکدست پدید آورند.

در اینجا راهنمای نصب صفحات ام اف را به شما معرفی می کنیم. 

۱. سقف را تراز کنید

برای نصب کناف ام اف سقف باید تراز باشد. گام اولیه باید با دقت انجام شود تا بتوانید صفحه را خوب نصب کنید. با لیزر نوری ارتفاع مورد نظر را روی دیوار مشخص کرده و این کار را روی همه دیوارها انجام دهید. یادتان باشد ارتفاع مورد نظر زیاد بلند یا کوتاه نباشد. صفحه و پنل ها باید راحت در آن ارتفاع نصب شوند. 

کناف ام اف

2. قالب ام اف 6 را وصل کنید

قالب ام اف 6 مرحله مهمی در نصب کناف است. این قالب امکان نصب کناف ام اف 5 را مهیا کرده و دیوار را هم آماده می کند. برای نصب بهتر کناف باید کیفیت قالب ام اف 6 را بررسی کنید. باید آن را به درستی در ارتفاع نصب کنید. این قالب باید با دیوار تراز باشد. اتصال آن باید در وسط صورت بگیرد، اما حداکثر در فاصله 600 میلی متری. برای این کار به پیچ گوشتی، چکش و پیچ نیاز دارید. این ابزار ارزان بوده و کارتان را آسان می کنند.

3. نصب و قرارگیری چنگک

حالا باید صفحه کاذب ام اف 17 را روی ام اف 6 قرار دهید. زاویه ها باید درست قرار بگیرند. مثلا اگر ام اف 6 از کناره ها 400 میلی متر فاصله دارد، زاویه ها باید 400 میلی متر طول داشته باشند. با پیچ و مهره ام اف 15 آن را وصل کنید. حالا جای چنگک ها را مشخص کنید چون باید حداکثر 450 میلی متر از دیوار فاصله داشته باشند. چنگک ها را درست وصل کنید چون این مرحله در اتصال سقف کناف نقش مهمی دارد. 

نصب کناف

4. نصب کناف

نصب کناف مرحله اصلی است. باید پنل ام اف 7 را به جای صحیح نصب کنید. حالا پنل ام اف 5 را روی دیوارهای هم تراز و در فاصله معین وصل می کنید. پس از نصب موفق ام اف 5 کناف را قرار دهید. در اینجا هم با کمک ابزار موردنظر و پیچ و مهره ها می توانید صفحات را درست نصب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.