از چه شرکتی هدایای تبلیغاتی بخریم؟

 قبل از هر چیزی باید گفت که این هدیه، شبیه هدیه دادن‌های معمولی نیست. شما باید اشتراکی بین هدف و ارزش کاری برند خود با هدایای تبلیغاتی ایجاد کنید.

هدیه ا‌ی کاربردی که در هر لحظه‌ی استفاده می‌تواند یادآور ارزش‌ها و تعهدات برند شما به مشتریان و همکارانتان باشد یا هدیه ای نفیس و زینتی که جایگاهی ماندگار در ذهن و قلب مخاطب شما به خود اختصاص دهد.

 در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی به شما بدهیم تا در انتها به‌درستی تصمیم بگیرید که از چه شرکتی هدایای تبلیغاتی بخرید.

نگاه ارزشمند به هدایای تبلیغاتی را مدنظر قرار دهید

هدایای تبلیغاتی در اصل یادگارهای ارزشمندی هستند که باید بتوانند داستان برند شما و حس و حال خوب جاری در کسب و کارتان را به مخاطب انتقال دهند. از این رو هدایای تبلیغاتی رسالتی سنگین بر عهده دارند. پس پیشنهاد می کنیم از شرکتی هدیه تبلیغاتی تهیه کنید که چنین رویکرد و نگاه ویژه و خاصی را  نسبت به هویت هدایای تبلیغاتی داشته باشد و بتواند بهترین پیشنهاد را در زمان مناسب با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار دهد.

اهمیت تنوع محصولات شرکت‌های تبلیغاتی را فراموش نکنید

فرض کنید وارد فروشگاهی شده‌اید که فقط چند بوتیک برای لباس دارد. طبیعتاً این تعداد کم، انتخاب شما را محدود به همان محصولات خواهد کرد. در این مورد هم تکرار همین داستان است. شرکتی که برای محصولات تبلیغاتی انتخاب می‌کنید نباید انتخاب‌های شما را محدود کند. به‌عنوان‌مثال خودکار هدیه دادن با لوگوی برند موردنظر نمی‌تواند راهکار خوبی برای همه‌ی برندها باشد. باید هدیه‌ی تبلیغاتی را متناسب با نوع کارتان انتخاب کنید.

این شرکت باید آن‌قدر تنوع محصولات داشته باشد که دست شما را برای انتخاب باز بگذارد. از ارزان ترین هدایا تا نفیس ترین و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی را داشته باشد. اگر شرکتی آن‌قدر تنوع محصول نداشت که شما را شگفت‌زده کند، بدانید که جای درستی برای سفارش هدایای تبلیغاتی انتخاب نکرده‌اید. چرا که فرصت جست‌وجو در بین محصولات مختلف از شما گرفته شده است. 

حضور قدرتمند در فضای آنلاین و داشتن سایت فروشگاهی 

شرکت هایی که در فضای آنلاین فعال هستند و در این بازار رقابتی از جایگاه قدرتمندی برخوردار هستند می توانند این اطمینان را در شما ایجاد کنند که تیمی کاملا به روز و حرفه ای و مسلط بر بازار رقابتی دارند. همچنین وجود یک سایت فروشگاهی به شما امکان بررسی قیمت، جنس و ابعاد محصولات را می‌دهد. برای این که خرید مدام به تأخیر نیفتد و سرعت سفارش شما بیشتر شود، بایستی بتوانید در یک سایت فروشگاهی، همه‌ی محصولات و مشخصات آن را ببینید. همه‌ی این‌ها زمانی میسر است که سایت شرکت موردنظر به‌خوبی طراحی شده باشد. مسلماً زمان زیادی از شما صرف انتخاب هدایا خواهد شد. 

داشتن یک تیم مشاوره‌ تخصصی قوی

دیدی که شما نسبت به تبلیغات و هدایای تبلیغاتی دارید، کاملاً متفاوت با کسانی است که هدیه را از شما دریافت می‌کنند. خصوصاً اگر اولین‌بار است که می‌خواهید به مناسبتی برای افرادی که مشتریان، حامیان، کارمندان یا همکاران شما هستند، هدیه ارسال کنید حتماً با متخصصان در این مورد مشورت کنید. شرکتی که محصولات تبلیغاتی دارد، باید بتواند در خصوص بهترین هدیه به شما مشاوره‌ی رایگان بدهد و شما را در انتخاب درست‌تر و تأثیرگذارتر یاری کند. همچنین این مشاوره باید به‌سرعت اتفاق بیفتد. چراکه پروسه‌ی سفارش و درج لوگو ممکن است زمان‌برتر از آن چیزی باشد که شما فکر می‌کنید. 

مشاوران شرکت، اهداف کسب‌وکار، ارزش برند یا شعار کاری شما را در نظر می‌‌‌گیرند. آن‌ها بهتر از شما سلایق عموم مردم را می‌دانند و می‌توانند در انتخاب هدیه‌هایی که وجهه‌ای مهم از برند را به نمایش می‌گذارد، شما را راهنمایی کنند. آن‌ها به این انتخاب حساس‌تر از شما هستند و سال‌های بیشتری دراین‌خصوص تجربه دارند. 

یک مشاوره‌ی خوب مساوی است با تبلیغات هدفمند و تأثیرگذار

هر هدیه‌ای مفهومی دارد. یک برندی که با پوشاک سروکار دارد، شاید نتواند از ماگ یا خودکار برای تبلیغات خود استفاده کند. در عوض هدیه ای که مفهومی از پوشش و محافظت را در ذهن مخاطب تداعی کند، شاید هدیه مناسبتری باشد. علاوه‌برآن نوع هدیه با نوع محصولی که برند شما تولید می‌کند، مرتبط است و کارا بودن یک هدیه که در چهارفصل سال عموماً استفاده می‌شود، می‌‌تواند هر لحظه برند شما را یادآوری کند. پس خیلی باید مراقب باشید که به چه گروه از افراد، چه هدیه‌هایی بدهید که با یک تیر چند نشان بزنید. چرا که همیشه نمی‌توانید هدیه‌ی تبلیغاتی بفرستید و بودجه‌ی این کار را نخواهید داشت. پس در هر بار باید خیلی حواستان را جمع کنید. 

حتما لازم نیست هدیه‌ی گران قیمتی برای تبلیغات بخرید. گاهی ساده‌ترین هدیه‌ها که با هوشمندی انتخاب می‌شوند، تأثیرگذاری قابل‌توجهی خواهند داشت. به طور مثال یک کتاب‌فروشی‌ها میتواند با خرید کتاب یک «نشانگر» یا «بوک مارک» هدیه دهد. بوک مارک، یک‌تکه کاغذ ساده است که لوگوی کتاب‌فروشی را روی خودش دارد. اما چه اتفاقی می‌افتد؟ به یکباره شخص به خودش می‌آید و می‌بیند شش - هفت ماهی است که هر کتابی از هرجایی خریده یا امانت گرفته، بوک مارک آن کتاب‌فروشی را برای خواندن همه‌ی آن کتاب‌ها استفاده کرده است.

این همان ظرافت و هوشمندی در انتخاب است که از آن صحبت می‌شود. نه هزینه‌های گزاف برای تبلیغات بی‌ثمر که عین آسیب‌زدن به برند است نه رشد دادن آن. همچنین بهتر است چیزهایی که هدیه می‌دهید، ماندگاری داشته باشند. چیزی که در درازمدت بتواند علاوه بر شخص گیرنده، بر افرادی که آن را مشاهده می‌کنند و می‌بینند، تأثیرگذار باشد، قطعاً نشان کسب‌وکار شما را در ذهن آن‌ها تداعی خواهد کرد.  

هدفمند هزینه کنید

وقتی پای تبلیغات به میان می‌آید، همه‌ی صاحبان کسب‌وکارها و برندها می‌دانند که باید هزینه کنند. حتماً می‌دانید که تبلیغ سودمند به معنی هزینه‌ی کمتر نیست. تبلیغی که هدفمند باشد، هرچند هم هزینه‌ی بیشتری داشته باشد، می‌تواند چندین برابر آن پول را به برند شما برگرداند و در درازمدت چنان تأثیری بر افراد بگذارد که دیگر نیازی به تبلیغات گسترده نداشته باشید.

این تبلیغ هدفمند است که سودآوری می‌کند نه تبلیغی که پول کمتری بابت آن بدهید. بااین‌حال هر کسب‌وکاری یک بودجه‌ی مشخصی برای تبلیغ دارد؛ بنابراین شرکت تبلیغاتی در هنگام مشاوره متناسب با نوع بودجه‌ی شما محصولات را به شما معرفی می‌کند. شرکت موردنظر شما باید آن‌قدر تنوع قیمت داشته باشد که بتوانید متناسب با بودجه‌ی تبلیغاتتان از آن خرید کنید. 

اجازه ندهید فرصت‌های محدود از دست بروند

شما می‌خواهید شعار و داستان برند خود را در یک هدیه بگنجانید و برای افراد بفرستید. بدون این که لیستی از اهداف و ارزش‌های خود را برای آن‌ها ارسال کنید. به عبارتی شما در سال ممکن است فقط یک فرصت داشته باشید که این کار را انجام دهید. پس به‌هیچ‌وجه این فرصت را خراب نکنید و کاملاً آن را جدی بگیرید. هزینه‌‌ای که برای تبلیغات می‌کنید باید بیش از ارزش مالی، برای شما اعتباربخشی و برندسازی کند. 

با دادن هدیه‌ای کاربردی یا تزیینی، بسته به نوع مخاطب خود، او را خوشحال می‌کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش برای او می‌سازید. همه‌ی برندها بعد از خدمات پس از فروش یا امکانات جانبی، درصد کمی از این تجربه را در فرد ایجاد می‌کنند. حال اگر این فرد همکار، کارمند، مشاور و مشتری شما باشد، این تجربه‌ی خوشایند در روند کار تأثیر منحصربه‌فردی خواهد داشت. 

هدایای تبلیغاتی

معرفی یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه هدایای تبلیغاتی

شرکتی که تخصص آن هدایای تبلیغاتی باشد، قطعاً گزینه‌ی مناسبی برای سفارش هدایای شماست. مجموعه‌ی حس هفتم یکی از شرکت‌هایی است که متنوع‌ترین، به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات را در زمینه‌ی هدایای تبلیغاتی دارد. بهره مندی از تیم مشاوره تخصصی و حرفه ای که شما را در تمام مراحل انتخاب و سفارش هدیه تبلیغاتی همراهی می کنند یکی از مزیت های این شرکت نسبت به سایر رقبا است. اطمینان داشته باشید که مشاوران حس هفتم به شما کمک خواهند کرد تا بهترین و هدفمند‌ترین انتخاب را برای هدایای تبلیغاتی داشته باشید و برنامه بازاریابی تان را به بهترین نحو پیش ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.