هدیه ای متفاوت، مناسب برای همه و بهترین گزینه برای هدایای سازمانی

 همانطور که می دانید با استفاده از کارت هدیه می توانید در جشن ها و مناسبت های مختلف، هدایایی ماندگار را به عزیزانتان یا اعضای سازمان تقدیم کنید و اجازه بدهید خودشان هدیه دلخواهشان را انتخاب کنند؛ حال با هدیه ای آشنا خواهیم شد که به علت ویژگی هایی که دارد می توانیم آن را بسیار فراتر از یک کارت هدیه بدانیم. 

کارت های هدیه، تنوعی در هدیه دادن 

همانطور که گفتیم یکی از بهترین کادو هایی که امروز می ‌توانید برای مناسبت های مختلف به عزیزانتان یا افراد سازمان خود هدیه دهید، کارت هدیه است.  امروزه کارت هدیه به صورت گسترده ای جایگزین هدایای مختلف شده است و یک هدیه جذاب و زیبا محسوب می شود. جالب است بدانید که اکثر کسب و کارها و سازمان ها نیز امروزه به مشتریان یا کارمندان خود کارت هدیه می دهند. چرا که علاوه بر جذابیت و زیبایی می تواند به عنوان یک تبلیغ خوب برای برندشان محسوب شود و بررسی های مختلف نشان داده است که ۶۵ درصد افراد ترجیح می دهند که به جای کادوهای مختلف، کارت هدیه دریافت کنند.

کادونا کارت هدیه ای متفاوت

می دانستید این امکان وجود دارد که کارت هدیه را از سوپرمارکت ها بخرید و برای کادو دادن، آن را هر مبلغی که دوست دارید شارژکنید؟کادونا یک کارت هدیه بسیار زیبا و کاربردی است که به جز شعب مختلف بانک پارسیان، در انواع سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مانند فروشگاه زنجیره ای رفاه، قابل خریداری است. ما به جزء فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت ها سعی کرده‌ایم که کارت هدیه را از طریق سایت کادونا، نرم افزار تاپ و  آیگپ در دسترس شما قرار دهیم. هم چنین کادونا را تا سقف ۲ میلیون تومان می توانید از طریق سایت کادونا یا اپلیکیشن تاپ شارژ کنید که این مبلغ شارژ از اعتبار زمانی سه ساله برخوردار است.

نکته دیگر این است که شما می توانید طرح دلخواه را روی کارت هدیه چاپ کنید. مسلما هدیه دادن کادونا همراه با طرح سفارشی با شارژ کردن هر مبلغ دلخواه می تواند یکی از ماندگارترین هدایا برای عزیزانتان باشد. برای تهیه این کارت هدیه شما می توانید به فروشگاه های زنجیره‌ای سراسر کشور مراجعه فرمایید. همچنین با استفاده از مراجعه به سایت کادونا یا از طریق اپلیکیشن موبایل تاپ و یا اپلیکیشن آیگپ نیز می توانید این کارت هدیه بسیار زیبا و جذاب را سفارش دهید.

کادونا

ویژگی های کارت های هدیه

از ویژگی ‌های قابل توجه کادونا این است که شما می ‌توانید آن را با شکل و شمایل بسیار زیبا از طرح های آماده انتخاب یا با هر طرح و متن که دوست دارید سفارشی سازی کنید و به عنوان هدیه ای جذاب به عزیزانتان تقدیم  کنید. هم چنین شما می توانید متناسب با هر مناسبت، از کادونا به عنوان یک هدیه ی متفاوت با طرح و رایحه خاص استفاده کنید. 

ویژگی متفاوت کادونا آن است که به راحتی در دسترس است و شما می توانید آن را به سادگی تهیه کنید. فروشگاه های زنجیره ای ، هایپرمارکت ها ، خرید اینترنتی از اپ یا سایت کادونا و شعب بانک پارسیان کارتهای هدیه با طرح های بسیار زیبا (که عمدتاً برای افراد مختلف جذابیت های خاص خود دارند) بدون اینکه نیاز به حضور فرد در بانک داشته باشند،  قابل دریافت هستند. کارت ‌های هدیه در تمام ساعات شبانه روز قابلیت دسترسی دارند. یعنی شما می توانید به راحتی آنها را در هر زمان از شبانه روز بدون حضور فیزیکی در بانک سفارش دهید که در ادامه راه های تهیه و شارژ کادونا را با هم مرور خواهیم کرد.

هم برای خرید کارت هدیه و هم برای استفاده از آن، اتلاف وقتی وجود ندارد. یکی از مسائلی که خیلی از افراد با آن مواجه می شوند این است که کارت هدیه ای مناسب با سلیقه هدیه گیرنده پیدا نمی کنند. در حالی که شما می توانید با استفاده از روش‌های جدیدی که امروز وجود دارد، کارت هدیه کادونا را متناسب با سلیقه هدیه گیرنده داشته باشید. یعنی طرح، نما، عکس، شعر یا هر آنچه که هدیه گیرنده مدنظر دارد بر روی کادونا قرار دهید.

کارت هدیه کادونا

 کارت هدیه، تنوعی جذاب در هدیه دادن

کادونا، هدیه ای متفاوت، کاربردی و سریع

بیش از ۱۰۰۰ طرح آماده و جذاب در آلبوم‌ های طرح کادونا برای شما فراهم شده است و هم می توانید با طرح و متن دلخواه کادونا را سفارشی سازی نمایید . همچنین شما می توانید اگر کارت هدیه را برای مقاصد اقتصادی و تجاری در نظر دارید، نماد و لوگوی شرکت یا سازمان خود را سفارش دهید تا روی کارت های هدیه چاپ شود. هم چنین ما کارت‌ های هدیه را با با طراحی سه بعدی و همچنین با رایحه ای خاص هم ارائه می دهیم.

به همین دلیل توصیه می کنیم برای انتخاب و سفارش کارت هدیه به سایت کادونا  مراجعه فرمایید و از بین هزار طرح زیبا و جذاب، یک طرح مناسب انتخاب کنید. البته باز هم لازم به ذکر است که شما می توانید طرح مورد نظر خودتان را از سایت یا اپلیکیشن تاپ نیز سفارش دهید. همکاران ما در هفت روز هفته ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما در برای خرید کارت هدیه هستند.

پس برای هدیه دادن یک کادوی متفاوت فقط کافیه کادونا بخرید و آن را هر مبلغی که می خواهید شارژ کنید و تمام. 

کادونا، روش بازاریابی مدرن برای تبلیغ کسب و کارها

خرید کارت هدیه و کادو دادن آن به مشتریان یا دست اندرکاران یک کسب و کار می ‌توانند یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب  برای  جذب مشتری توسط سازمان ها و ارگان ها، شرکت ها و کسب و کارهای نوپا باشد. مطمئناً مشتریان با دریافت یک هدیه در هنگام خرید یک محصول و یا کالا از یک کسب و کار اینترنتی، بیشتر مجذوب می شوند. همچنین با استفاده از این کار شما می توانید برند خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید. به عبارت دیگر با این کار می توانید تبلیغات بسیار موثر را در حوزه بازاریابی خود انجام دهید.

به صورت یک اصل کلی در حوزه کسب و کار ثابت شده است که اگر شما به مشتریان یا اعضای سازمان خود بیشتر توجه کنید و از خرید یا خدمات آنها سپاسگزاری کنید، سطح فروش و عملکرد شما بالا خواهد رفت و آنها نیز برند و نام تجاری کسب و کار  شما را فراموش نخواهند کرد. به همین دلیل کارت هدیه برای کسب و کارها می تواند یک ویژگی بسیار مناسب و جذاب باشد. شما می توانید اگر کارت هدیه را برای مقاصد اقتصادی و تجاری در نظر دارید، نماد و لوگوی شرکت یا سازمان خود را سفارش دهید تا روی کارت های هدیه چاپ شود. 

به راحتی شما می توانید با مراجعه به سایت کادونا یا پیج اینستاگرام کادونا و راه های مختلفی که در این مطلب گفته شد، بدون حضور فیزیکی در بانک و بدون اتلاف وقت و هزینه و زمان و با بودجه مناسب، یک هدیه زیبا و شیک برای عزیزانتان بگیرید. هم چنین شرکت فناوران تراکنش سپاس (کادونا) پیشنهاد ویژه ای هم برای سازمان ها در نظر گرفته است که در صورت سفارش و شارژ بیش از ۱۰۰ عدد کارت هدیه، تمامی کارت های هدیه بدون هیچ هزینه ای و کاملا رایگان به سازمان ها تقدیم می گردد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.