تعمیرات تخصصی هیوندای در تعمیرگاه مدرن گیربکس

از جمله مجهزترین تعمیر‌گاه‌ هیوندای در تهران که ۲۰ سال سابقه کار و خدمت‌رسانی در زمینه‌ تعمیرات انواع خودروهای ایرانی و خارجی را دارد، می‌توان تعمیر‌گاه مدرن گیربکس را نام برد.‌‌ 

تعمیر گیربکس اتوماتیک در کل کاری است که به دلیل ساختار پیچیده‌‌ گیربکس‌های اتوماتیک و تکنولوژی‌هایی که در آن به کار رفته است به دقت،‌ دانش و سطح بالایی از مهارت نیاز دارد.

در این مرکز تمامی خدمات مربوط به تعمیر انواع خودرو‌ها و سرویس‌های دوره‌ای آن‌ها با بالاترین سطح کیفیت انجام می‌شود‌. بنابر گفته‌‌های فوق تعمیرگاه مدرن گیربکس از جمله بهترین تعمیر‌گاه هیوندای در تهران است.

اگر شما صاحب خودروی هیوندای هستید و به خودروی خود اهمیت می‌دهید و در شهر تهران زندگی می‌کنید،‌ توصیه می‌کنیم که خودرو‌های خود را جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای و همچنین تعمیرات (گیربکس اتوماتیک، تعمیر جلوبندی، تعمیر موتور، عیب‌یابی سیستم برقی و....) به بخش تعمیرگاه هیوندای در مرکز تخصصی مدرن گیربکس در غرب تهران بسپارید.

این مرکز بهترین تجهیزات و کارآزموده‌ترین و با مهارت‌ترین تعمیرکاران را داشته و آماده خدمت‌رسانی به شما در جهت تعمیر انواع خودروهای شما از جمله هیوندای، بنز، ام وی ام و..... در زمینه‌های مختلفی همچون تعمیرات مربوط به موتور، سیستم برقی، گیربکس، دیاگ و....است.

از جمله خدماتی که مدرن گیربکس، ‌تخصصی‌ترین تعمیرگاه هیوندای در تهران ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • تعمیرات و سرویس گیربکس: بخش تعمیرگاه هیوندای مدرن گیربکس در زمینه‌های تعمیر مشکلات مربوط به گیربکس و سرویس دوره‌ای آن مشغول به فعالیت است. از جمله این مشکلات  و رفع عیوب می‌توان به بررسی تقه شدیدی که گیربکس در حالت‌های مختلف دچار آن می‌شود، بررسی میزان و کیفیت روغن گیربکس خودروهای هیوندای، بررسی فعالیت و عدم فعالیت چهار چرخ متحرک هیوندای یا 4wd، انجام عملیات تعویض روغن گیربکس‌های خودروی هیوندای با دستگاه‌های مجهز و تمام اتوماتیک، عوض کردن فیلتر روغن گیربکس هیوندای و انجام تعمیرات مربوط به فیلتر روغن گیربکس به طور کاملا حرفه‌ای وتخصصی اشاره کرد که بخش کوچکی از خدماتی است که این تعمیرگاه تخصصی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای مختلف مانند هیوندای در غرب تهران ارائه می‌دهد.

  • تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق خودروهای هیوندای و سرویس کامل آن‌ها: از دیگر خدماتی که توسط مجموعه تعمیرگاه مدرن گیربکس در زمینه تعمیرات خودروهای هیوندای ارائه می‌شود می‌توان این مورد را نام برد. این تعمیرات شامل شناسایی و رفع ایراد جلوبندی و عقب‌بندی ماشین شما، تشخیص و رفع عیب ناشی از نشتی بالون کمک عقب و جلو، بررسی سیستم کنترل پایداری اتومبیل هیوندای، تنظیم کردن ارتفاع خودرو و همچنین تنظیم زاویه چرخ‌های خودروی شما و غیره است.

  • تعمیر موتور خودروهای هیوندای و سرویس کامل این موتور‌ها: این خدمت ارائه شده توسط بخش تعمیرگاه هیوندای مجموعه مدرن گیربکس شامل بررسی و تشخیص و تعمیر تمامی مشکلاتی است که برای موتور هیوندای ایجاد می‌شود. از جمله ایراداتی همچون صداهای ناشی از موتور و سرسیلندر، تعمیرات اساسی موتور، تشخیص و رفع ایراد نشتی آب و روغن موتور، بررسی میزان و کیفیت روغن موتور و غیره که تمامی این موارد با بهترین کیفیت توسط بهترین تعمیرکاران و با مجهزترین دستگاه‌ها به قیمت بسیار مناسب در این تعمیرگاه برای خودروی هیوندای شما انجام می‌شود.

  • تعمیر و سرویس صندلی‌های برقی هیوندای: از دیگر خدماتی که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می‌دهد تعمیر و سرویس صندلی‌های برقی است.‌ اکثرا مشکل صندلی‌های برقی هیوندای به این صورت است که صندلی فقط به یک جهت کار می‌کند. با توجه به این نکته که قطعات مربوط به صندلی‌های برقی به طور مجزا در بازار عرضه نمی‌شود، برای تعمیر آن‌ها در اکثر مواقع باید یک کیت صندلی کامل خریداری کرد؛ اما در بعضی از موارد امکان تعمیر بدون تعویض قطعه وجود دارد، آن‌ هم زمانی که ایراد از کلیدها، سیم کشی و موتورها باشد.

  • خدمات برق خودروهای هیوندای: این بخش از خدمات تعمیرگاه هیوندای مدرن گیربکس شامل تشخیص و رفع علائم مربوط به پشت آمپر و تعمیر مشکلات برقی خودرو مثل بررسی و تعمیر مشکلات سیستم گرمایش و سرمایشی، تنظیم موتور و پارامترهای آلایندگی خودرو و بررسی و تعمیر تمامی مشکلات مربوط به سیستم برقی و سیستم سیم کشی و یونیت‌های خودروی هیوندای است.

هزینه تعمیرات

برای تعیین هزینه‌ تعمیر خودروها نمی‌توان بدون مشاهده و بررسی خودرو نظری داد. به همین دلیل لیست ثابتی از هزینه‌های تعمیرات وجود ندارد؛ چرا که این هزینه‌ها با توجه به مشکلی که در خودرو ایجاد شده و اینکه آیا مشکل با تعمیر یک قطعه حل شدنی است یا نیاز به تعویض قطعه وجود دارد تعیین می‌شوند. اما این نکته را می‌توان بیان کرد که اکثرا هزینه تعمیر خودروها در تعمیرگاه‌ها به ویژه در تعمیرگاه هیوندای مرکز مدرن گیربکس بسیار پایین‌تر از نمایندگی‌های خودروها است، چراکه در نمایندگی‌هایی که زیر نظر شرکت واردکننده‌ خودرو فعالیت می‌کنند، در بیشتر مواقع برای رفع عیب و تعمیر و حل مشکل خودرو تمام مجموعه قطعات خراب را عوض می‌کنند که مسلما این‌ کار هزینه بالایی برای مالک خودرو به همراه دارد. این در حالی است که تعمیرگاه‌هایی زیر نظر اتحادیه صنف تعمیرکاران فعالیت می‌کنند، برای تعمیر و حل مشکل ماشین شما تا حد امکان به رفع عیب و تعمیر خود قطعه خراب به جای تعویض آن می‌پردازند.

کلام آخر

با توجه به موارد گفته شده از جمله بهترین تعمیرگاه‌ها به ویژه در بین تعمیرگاه‌های هیوندای در تهران، می‌توان مرکز تخصصی و تعمیرگاه مجهز مدرن گیربکس را نام برد که تمامی خدمات مربوط به تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای انواع خودروهای ایرانی و خارجی را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروی کار ماهر با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. در صورتی که شما نیز قصد تعمیر و عیب‌یابی خودرو خود را دارید، توصیه می‌کنیم تا با مدرن گیربکس تماس گرفته یا به آدرس سایت آن یعنی https://moderngearbox.com  مراجعه کرده و پس از انجام هماهنگی‌های مربوطه به کارشناسان این مجموعه مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.