افتتاح اولین مرکز خدمات مشتریان کاریزما

گروه مالی کاریزما که در زنجیره خدمات خود، خدماتی نظیر مدیریت دارایی و سبدگردانی، کارگزاری، صرافی، بیمه زندگی، تامین مالی و سایر خدمات حوزه مالی را ارایه می دهد با هدف ارائه خدمات یکپارچه و تسهیل ارتباطات مشتریان، مرکز خدمات مشتریان کاریزما را راه اندازی کرد.

این مرکز به تازگی با حضور مدیران گروه مالی کاریزما افتتاح شده است و خدماتی نظیر مشاوره سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب و کلیه امور مرتبط با سرویس‌های گروه مالی کاریزما را به عموم مشتریان و علاقه‌مندان ارایه می‌دهد.

در مراسم افتتاحیه این مرکز علی تیموری شندی، مدیرعامل گروه مالی کاریزما در خصوص اهداف راه‌اندازی چنین مرکزی توضیح داد: هدف ما در کاریزما ارایه خدمت یکپارچه و منسجم با بهره‌گیری از توان موجود در گروه مالی کاریزما است.

این خدمات پیش‌تر در بستر وب و به صورت آنلاین برای عموم مشتریان از تمامی نقاط کشور قابل استفاده بود و از این پس نیز با راه‌اندازی مراکز خدمات مشتریان در شهرهای مختلف سعی در ارایه مطلوب‌تر خدمات خود دارد.

گروه مالی کاریزما

مدیرعامل گروه مالی کاریزما اضافه کرد: ما در کاریزما سعی داریم مسیر استفاده مشتریان از خدمات متنوع کاریزما را ساده و هموار کنیم. وب سایت کاریزما و مرکز تماس 41000 نیز پیش از این با همین هدف راه اندازی شده است تا مشتریان برای استفاده از خدمات بین قسمت‌های مختلف شرکت سردرگم نشوند و به راحتی با مراجعه به یکی از مراکز ارتباطی کاریزما بتوانند خدمت مورد نظر خود را دریافت کنند. مرکز خدمات مشتریان نیز با همین سیاست راه‌اندازی شده و مشتریان کلیه خدمات کاریزما می‌توانند با مراجعه به هر مرکز خدمات مشتریان علاوه بر روش‎های قبلی، خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

گروه مالی

مرکز خدمات مشتریان کاریزما واقع در تهران، خیابان بهشتی، نرسیده به وزرا، رو به‌روی ایستگاه متروی میرزای شیرازی واقع شده و آماده ارائه خدمات حضوری به مشتریان است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.