مدل رویه بالش لوله ای جدید سنتی

 بالش های لوله ای جزء آن دسته از بالش هایی می باشند که در بین مردم بسیار محبوب است و دوخت آن بسیار آسان می باشد.

جنس و نوع پارچه ای که برای رویه بالش مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مهم است که معمولا از پارچه های ترمه و ساتن استفاده می شود.

امروزه از بالش های لوله ای بیشتر در سفره خانه های سنتی استفاده می شود. اما هنوز هم در بعضی از روستا ها افراد از این بالش ها استفاده می کنند. طرز دوخت بالش لوله ای همانند رویه این بالش کار سختی نمی باشد با این تفاوت که در بالش لوله ای باید داخل آن را پر کرد و معمولا بار داخلی این نوع محصول، به صورت فشرده قرار می گیرد.

امروزه دوخت مدل رویه بالش لوله ای جدید، در مراکز های مختلف توسط دستگاه های پیشرفته ای انجام می شود. رویه این بالش ها در رنگ بندی ها و همچنین مدل های مختلف دوخته می شود. بالش لوله ای، بهترین نوع بالش می باشد. برای دوخت رویه بالش لوله ای ابتدا باید دایره های انتهایی بالش را آماده نماییم و بعد برش بزنیم. بهتر است این قسمت ها را کوک بزنیم تا برای وصل کردن قسمت لوله ای بالش به انتها، کار برای ما آسان تر باشد.

در مرحله بعد باید قسمت لوله ای بالش را به شکل مستطیل برش بزنیم. عرض دایره را باید با محیط دایره ای که برای انتها برش زده بودیم برابر باشد. سپس مستطیلی را که برش زده ایم را تا کرده و بعد به هم می دوزیم. در اخر هم دایره های انتهایی که برش زده بودیم را به پارچه مستطیلی می دوزیم.

روبالشتی لوله ای جدید

بالش های لوله ای از گذشته به عنوان متکا شناخته می شدند چرا که برای تکیه دادن از ان استفاده می کردند به این صورت که چند عدد از ان ها را بر روی هم قرار می دادند و سپس بر ان تکیه می زدند. این بالش ها دوخت متفاوتی دارند و بهترین گزینه برای افرادی هستند که به بالش های محکم علاقه دارند. باری که در این بالش ها قرار می گیرد بسیار متراکم است و انعطاف پذیری کمی دارد.

روبالش لوله ای

امروزه استفاده از انواع مدل های روبالش لوله جدید گسترش یافته است. این بالش ها از گذشته در میان مردم استفاده می شد و طرفداران زیادی هم داشت. از این بالش ها بیشتر برای اماکن تاریخی و تفریحی مانند سفره خانه ها و رستوران های سنتی استفاده می کنند. بیشتر افراد روستاها مایل هستند که برای خواب و تکیه زدن از بالش لوله ای استفاده کنند. این بالش ها در اندازه های بزرگ و کوچک دوخته می شوند.

یکی از بالش هایی که برای تخت های سنتی در منازل، سفره خانه ها و رستوران ها مناسب است، مدل بالش لوله ای مخملی است. بالش های مخمل بسیار زیبا هستند و حس مثبتی را به افراد انتقال می دهند. بالشت های مخمل بسیار نرم و راحت هستند و به دلیل جنس خوبی که دارند به راحتی می تون ان ها را شست بدون ان که تغییر رنگ وکیفیت بدهند.

پارچه های مخمل در در نوع ساده و برجسته و همچنین در رنگ بندی متنوع تولید می شوند که افراد می توانند بر اساس سلیقه خود ان ها را خریداری کنند.

روبالشتی لوله ای

لازم به ذکر است که این بالش بیشتر در خانه و مکان های قدیمی و سنتی وجود دارد. اگر به ریشه ی کلمه ی متکا بپردازیم، یک کلمه عربی می باشد که به معنی مکانی برای تکیه گاه می باشد. امروزه افراد کمی پیش می آید از این محصول استفاده کنند.

روبالشتی یکی از ضروریات های زندگی برای همه ی انسان می باشد. بیشتر خانم ها برای راحتی خود روبالشی آماده خریداری می کنند. بالش لوله ای بیشتر در مکان های سنتی و تفریحی مانند؛ سفره خانه و رستوران های سنتی همچنین برای زیبایی خانه ها و سفره خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

رو بالش لوله ای سنتی

برخی افراد با خوابیدن روی این روبالش لوله ای سنتی راحت تر می باشند. ولی بهتر است از این بالش برای خوابیدن استفاده نکنند، زیرا ارتفاع این محصول زیاد بوده و باعث می شود در قسمت گردن دچار درد و گرفتگی شوند. برای دوخت رو بالشی و بالش لوله ای سنتی اولویت اول نیاز به چرخ خیاطی و بعد از آن به پارچه، قیچی، نخ هم رنگ پارچه و سوزن می باشد.

روبالشی همانطور که از نامش پیداست به عنوان پارچه رویی از آن استفاده می شود که آن را دوخته و بر روی بالشت قرار می دهند که زیبایی چشمگیری به بالش می دهد. روبالشی ها دارای انواع مختلفی می باشند که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.