ویژگی های پالت چوبی کرج را بیشتر بشناسید

پالت های چوبی یکی ار مهم ترین ابزار جهت حمل وانتقال وسایل سنگبن به شمار می آیند، همچنین در اکثر مواقع این پالت ها به عنوان سطح زیرین مصالح حساسی نظیر سیمان قرار می گیرند تا از نفوذ رطوبت زمین به سیمان جلوگیری کنند. مجموعه آراد برندینگ با داشتن سال ها تجربه در امر عرضه ی پالت های دست دوم با کیفیت، توانسته به یکی از محبوب ترین برند عرضه کننده این محصول در خاورمیانه تبدیل شود.این محصول با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود. در این نوشته قیمت پالت چوبی دست دوم کرج و ویژگی های آن به طور کامل شرح داده  شده است.

پالت چوبی با اجرای دو روش دستی و اتوماتیک تولید می شود. در روش تمام اتوماتیک این محصول با به کار بردن ماشین آلات حرفه ای و پیشرفته بدون دخالت دست در کارخانه تولید می شود. در این روش چوب ها برش می خورند و سپس توسط دستگاه دیگری قطعات چوب به یک دیگر با میخ های مخصوص متصل شده و یک پالت را تشکیل میدهد. در مقابل در روش دستی، چوب ها توسط اوپراتور به اندازه های یکسان برش داده می شود سپس چوب های برش داده شده با استفاده از میخ های فولادی مشابه در روش اتوماتیک به به یک دیگر وصل می گردند.

پالت چوبی دست دوم کرج

پالت چوبی اجازه می دهد تا بازدهی مدیریت و ذخیره اجناس به طور چشمگیری افزایش یابد. محصولات سنگین یا شکستنی اغلب در پالت چوبی با استفاده از تسمه محافظت شده و بسته بندی و حمل می شوند. با آمدن پالت های چوبی در عرصه حمل و نقل و بسته بندی نقش بشکه ها و جعبه های چوبی روز به روز کم رنگ تر شد تا اینکه امروزه تقریبا در تمام صنایع این محصول پرکاربرد دیده می شود.

پالت ها اکثرا از چوب ساخته می شوند اما در بعضی کارخانجات پالت های فلزی و پلاستیکی نیز تولید شده و روانه بازار می گردد. پالت چوبی با اجرای دو روش دستی و اتوماتیک تولید می شود. در روش تمام اتوماتیک این محصول با به کار بردن ماشین آلات حرفه ای و پیشرفته بدون دخالت دست در کارخانه تولید می شود. در این روش چوب ها برش می خورند و سپس توسط دستگاه دیگری قطعات چوب به یک دیگر با میخ های مخصوص متصل شده و یک پالت را تشکیامی دهند.

پالت چوبی کرج

باید بدانید که استفاده از پالت چوبی کرج نه تنها برای محیط زیست مضر نیست و باعث تخریب جنگل نمی شود، بلکه کاملا دوستدار محیط زیست است. به علاوه این محصول پر کاربرد دارای قیمت به مراتب کم تری نسبت به سایر وسایل حمل و نقل است. بنابرین به کار بردن آن در کارخانه ها، انبارها و سایر مناطق بسیار مقرون به صرفه است. پالت های چوبی دست دوم کرج از مطابق با استاندارد های بین المللی تولید شده و روانه بازار می گردند.

اکثر انواع پالت چوبی به راحتی می توانند 1 تن بار را بدون هیچ مشکلی تحمل کنند. جالب است بدانید طبق تحقیقات آماری در سال های اخیر، بیش پانصد میلیون پالت چوبی در هر سال تولید شده و تقریبا دو میلیارد پالت چوبی در آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به همین آمار در میابیم که دلیل تفاوت زیاد پالت های تولید شده و پالت های در حال مصرف این است.

پالت چوبی بلوک شیراز

در این محصول از بهترین و مقاوم ترین چوبهای درختان استفاده می شود، اغلب از چوب درختانی مانند کاج و بلوط برای ساخت پالتها استفاده می شود، مستحکم بودن و در دسترس بودن، هزینه ی منطقی و مقاومت بالای این چوبها، آنها را برای ساخت پالت چوبی دیوار بلوک شیراز و امثالهم مناسب کرده است، در حال حاضر بیشترین استفاده برای پالت سازی از چوب درخت کاج روسی یا نراد می باشد.

این چوبها به دلیل رطوبت ده تا پونزده درصدی خود برای ساخت پالتهای باکیفیت و عالی کاربرد دارند، چوب درختان برگ سوزنی مثل درخت ممرز، راش، افرا وغیره نیز برای ساخت پالتها مورد استفاده قرار می گیرد، پالتهای چوبی انواع مختلف دارند، از این تنوع می توان به پالت چوبی دو راه، پالت چوبی چهارراه، پالت چوبی دو رویه و یک رویه اشاره کرد.

پالت چوبی بلوک

البته باید دقت داشت به این دلیل که بعضی از پالت چوبی بلوک برای جا به جایی مواد سمی و یا شیمیایی استفاده  می شوند ممکن است خطرآفرین باشند به همین دلیل لزوم کسب اطلاعات از فروشنده در این مورد که پالت آغشته به مواد خطرناک نباشد، و یا دقت به علائم اختصاری حک شده روی پالت بسیار محرز است، به طور مثال علامت MB  بر روی پالت، نشاندهنده آغشته بودن آن به ماده ی ضد حشره متیل بروماید هست که ماده ای بسیار خطرناک است و به این نوع پالتها نباید به هیچ عنوان دست زد. وقتی یک پالت قدیمی شد و استحکام خود را برای حمل و نقلهای صنعتی از دست داد، به یک متریال دوست داشتنی برای کسانی که به ساخت و سازهای خانگی یا DIY علاقه دارند تبدیل می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.