بادمجان لامپی گلخانه ای منبع غنی از مواد مغذی

کشور ایران نیز جز پنج کشور برتر در تولید انواع بادمجان به خصوص بادمجان لامپی صادراتی است که علاوه بر پخش و فروش آن در بازارهای داخلی، بخش بزرگی از آن به کشورهای اروپایی و آفریقایی صادر می گردد که می توان به این نکته، نگاه مثبت اقتصادی داشت که در بخش کشاورزی بسیار مورد تایید است. جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

از خواص مهم بادمجان اشاره می شود:

بادمجان لامپی از جمله کمترین سبزیجاتی است که دارای پروتئین می باشد، پروتئین از جمله مواد مورد نیاز برای بدن است که کمبود آن برای تمام بخشهای بدن به خصوص عملکرد عصبهای مغزی تاثیر گذار است و می تواند موجب انواع بیماریها چون اختلال در خواب و فراموشی و غیره شود.

ویتامینها از جمله آنتی اکسیدانهای ضروری برای بدن است که به وفور در بادمجان وجود دارد، ویتامین گروه بی و ویتامین سی از جمله آنها است که در تقویت سیستم ایمنی و به دنبال آن پیشگیری از انواع بیماریها موثر است، ویتامین کا نوع دیگری از ویتامینها است که در بادمجان یافت می شود این آنتی اکسیدان برای تقویت حافظه و استخوانها بسیار عملکرد خوبی دارد که کمبود آن می تواند مشکل ساز باشد.

قیمت بادمجان لامپی

از جمله مهم ترین عاملی که باعث فروش بیشتر یک محصول کشاورزی می شود، قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است، با توجه به این مسئله می توان گفت قیمت بادمجان لامپی با توجه به کیفیت بالایی  که این نوع از بادمجان دارد بسیار مناسب و اقتصادی است، از طرفی نژاد خوبی که این نوع بادمجان دارد باعث شده مدت زمان نگه داری آن بالا باشد از این رو  صادرکنندگان این محصول، به آن توجه ویژه دارند.

به طور کلی دو نوع بادمجان در جهان کشت می شود، نوع اول ترشی بادمجان سیاه یا همان بادمجان بنفش است که در شکلهای متنوع خیاری، لامپی، تخم مرغی و گرد  تولید می شود.

قیمت بادمجان لامپی

باید به این نکته توجه داشت که قیمت بادمجان لامپی در کشورهای متفاوت می باشد این نوع بادمجانهای سیاه، گرچه می توانند شکل ظاهری متفاوت داشته باشند اما از نظر طعم و مزه تقریبا یکسان می باشند، می توان اینگونه بیان کرد که تقریبا در تمام کشورهای جهان که آب و هوای تقریبا گرمی دارند کشت بادمجان سیاه صورت می گیرد، که نوع لامپی نیز به دلیل کیفیت بالا و شکل ظاهری مناسب همواره بیشترین نوع از تولید بادمجان را به خود اختصاص می دهد.

نوع دوم بادمجان که کشت کمی در جهان دارد، بادمجان سفید رنگ می باشد که اغلب در کشورهای آمریکای شمالی کشت و برداشت می شود و از لحاظ طعم می توانند گفت فقط درصد گسی آن کمی بیش تر از بادمجان سیاه است، می توان گفت حدود کمتر از دو درصد از این بادمجانها در چرخه صادرات جهانی قرار دارد.

بادمجان لامپی گلخانه ای

یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع بادمجان، بادمجان لامپی گلخانه ‌ای است که به دلیل داشتن پروتئین فراوان می توانید به جای گوشت از آن استفاده کنید. علاوه بر آن این محصول به دلیل فیبر فراوانی که دارد در تقویت دستگاه گوارش بسیار موثر و مفید می باشد و به بهبود عملکرد معده و روده کمک زیادی می ‌کند و می تواند خطر ابتلا به سرطانهای دستگاه گوارش را که امروزه بسیار شایع شده اند کمتر کند هم چنین اگر به یبوست مبتلا هستید می توانید برای رفع مشکلتان بادمجان مصرف کنید.

بادمجان لامپی گلخانه ای

از دیگر خواص بادمجان لامپی گلخانه ای می توانیم به آهن فراوانی اشاره کنیم که در این محصول گنجانده شده است و می ‌تواند باعث رفع کم خونی و تولید گلبولهای قرمز خون در بدن شود و برای افرادی که با فقر آهن و کم خونی دست و پنجه نرم می کنند و از مشکلات آن رنج می برند می تواند بسیار سودمند باشد.

البته که باید به طور مداوم در رژیم غذایی از آن استفاده کنید و با یک یا دو بار استفاده انتظار معجزه نداشته باشید.

از مهم ترین خاصیتهای مصرف بادمجان می توان به ضد سرطان بودن این محصول اشاره کرد و این مسئله به دلیل وجود آنتی اکسیدانهای فراوانی است که در این محصول نهفته اند علاوه بر آن افرادی که به فکر کاهش وزن و لاغری هستند و دوست دارند به اندامی ایده آل و مناسب برسند مصرف بادمجان را نباید فراموش کنند و از خواص بی نظیر این محصول در کاهش وزن و چربی سوزی نباید غافل شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.