فرزاد وجیهی به عنوان کارآفرین برتر و نیکوکار حوزه اشتغال آفرینی سال ۱۴۰۱ تجلیل شد

اثرگذاری بر اشتغال جوانان، برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی در بازار سرمایه، تشویق مجموعه های مردمی برای حرکت در مسیر تولید دانش بنیان و کمک به راه اندازی اشتغال های خانگی از محورهای تجلیل از دکتر فرزاد وجیهی است.

در لوح تقدیر اهدایی به ایشان آمده است: احسان و نیکوکاری از سنت های حسنه و جلوه های شایسته زندگی است و مردم شریف ایران همواره از مصادیق این اخلاق خداپسندانه بوده اند و در عطوفت و مهرورزی به هموطنان محروم و کاستن از آلام ایشان سعی کرده اند و به راستی که ایران دیار نیکوکاری و محبت است؛ چرا که حضور آحاد هم میهنان عزیز در پویش های همدلی و نیکوکاری، و همچنین در مددرسانی به آسیب دیدگان حوادث، جلوه های درخشانی را متجلی ساخته و در مقاطعی این نوع دوستی به فراتر از مرزهای جغرافیایی کشیده شده است؛ و این احسان جز در پرتو باور به وعده الهی و عمل به فطرت پاک انسانی محقق نشده است. ۱۴ اسفند ماه به عنوان روز احسان و نیکوکاری، در گرامیداشت این سنت پسندیده، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از همت بلند و مساعی ارزشمند همه خدمتگزاران و نیکوکاران عرصه مهرورزی و همدلی.

از تلاش های عزت بخش شما نیکوکار ارزشمند و کارآفرین جوان تقدیر و سپاسگذاری می‌کنم و برای شما توفیق روزافزون و تاییدات الهی را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

وی در سال ۱۴۰۱ توانست در حوزه آموزش و توانمندسازی جوانان با محوریت اثرگذاری اقتصادی و کارآفرینی اقدامات ارزشمندی انجام دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.