حضور «سیلانه سبز» در در سی امین نمایشگاه مواد شوینده،آرایشی وبهداشتی

سالار اسکندری،‌ معاون بازاریابی هلدینگ سیلانه سبز با اعلام این مطلب در گفت و گو با دنیای اقتصاد گفت: هلدینگ سیلانه سبز با هدف ارائه محصول با کیفیت در حوزه تولید محصولات بهداشتی شکل گرفته است. به همین دلیل از سالهای بسیار دور تولید دستمال های مرطوب را آغاز کرد و جزو اولین شرکت‌هایی است که محصول دستمال مرطوب را برای بزرگسالان و کودکان با برندهای Dafi و Nino روانه بازار کرد.

وی افزود: این شرکت هر سال در نمایشگاه ایران بیوتی و کلین حضور دارد تا محصولات، ‌ظرفیت ها و چشم اندازهای خود را در معرض دید همگان قرار دهد. امسال حال و هوای حضور شرکت سیلانه سبز در این نمایشگاه با سالهای دیگر متفاوت بوده به این صورت که طراحی غرفه این شرکت به صورت خطی بوده و تاریخچه هر برند آورده شده است.

اسکندری،‌ در ادامه گفت: یکی دیگر از اهدافی که این شرکت در نمایشگاه دنبال می‌کند جذب افراد متخصص و جویای شغل است تا افراد بتوانند از توانمندی خود حداکثر استفاده کنند.

سالار اسکندری

وی افزود: هلدینگ سیلانه سبز به صورت قدرتمند در آستانه بیست سالگی خود در بازار در حوزه ارایشی و بهداشتی، بهداشت مو و پوست، مراقبتهای جنسی و محصولات بانوان، آقایان و کودکان حضور دارد. ارائه محصولات جدید یکی از استراتژی‌های دائمی برای هلدینگ سیلانه سبز بوده همچنین توسعه سبد محصول، یکی دیگر از استراتژهای دیگری است که در این هلدینگ دنبال می‌شود.

گفتنی است سی امین نمایشگاه مواد شوینده،آرایشی وبهداشتی از تاریخ ۷ تا ۱۲ اردبیهشت ماه سال جاری از ساعت ۹ تا 16 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) در حال برگزاری بوده و غرفه این شرکت در فضای باز نمایشگاه بین غرفه ۸و ۹ می‌باشد.

«لوکس ایرانا» بستری برای فروش آنلاین

«لوکس ایرانا» بزرگترین فروشگاه آنلاین در حوزه لوازم بهداشتی است که بهترین محصولات موجود در بازار را یکجا گرد آورده تا شما به راحتی بتوانید بر اساس نیاز و سلیقه خود، محصولات آرایشی بهداشتی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

این فروشگاه تخصصی محصولات مختلفی را در زمینه بهداشت و مراقبت پوست، بهداشت و مراقبت مو، دستمال مرطوب، دهان و دندان، بهداشت و مراقبت جنسی و محصولات بهداشتی ویژه بانوان ارائه می‌کند.

تمامی محصولات عرضه شده در وب سایت لوکس ایرانا، مستقیما از کارخانه هلدینگ سیلانه سبز تامین می‌شود.  مزیت خرید از این وب سایت این است در با خرید به هر میزان، ارسال آن به سراسر کشور رایگان است.

عرضه سه محصول جدید در برند MISSWAKE

سه محصول جدید در برند MISSWAKE عرضه شده که مشابهی در بازار داخلی ندارد.

فرشاد کریمی، مدیر کل فروش برند MISSWAKE با اعلام این مطلب گفت: سعی داریم محصولات MISSWAKE همیشه مزیت رقابتی تا در بازار  داشته باشند. درا ین راستا محصول اسپری دهان که از دندان‌ها، لثه و محیط دهان محافظت می‌کند را به بازار عرضه کرده‌ایم. این محصول به مدت 4 ساعت، آبرسانی را در محیط دهان انجام می‌دهد.

مازن حریری

این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که با کتری‌ها و ویروس‌ها در شرایط خشکی دهان رشد پیدا می‌کنند. مزیت دیگر این محصول این است که برای اولین بار در کشور به صورت اسپری مایع می‌شود و تا کنون محصولات مشابهی که در بازار موجود بوده به صورت اسپری گازی بودند که برای افراد دارای نارحتی های تنفسی و آسم قابل استفاده نبود.

وی افزود: محصول رقابتی دیگر مسواک های کلینیکال MISSWAKE است. محصول دیگری که نمونه مشابه ایرانی و خارجی در کشور ندارد و تحت برند MISSWAKE عرضه شده، خمیر دندان مخصوص دندان‌های کامپوزیت و لمینیت شده است.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.