اسنپ میوه: میوه های باکیفیت با قیمت ارزان را بصورت آنلاین درب منزل تحویل بگیرید!

 خوردن میوه برای تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن ضروری است. همچنین با استفاده از انواع میوه می‌توان آبمیوه یا اسموتی‌های مختلف تهیه کرد. در فصول مختلف سال انواع متفاوتی از میوه‌ها در رنگ‌های متنوع روانه بازار می‌شوند که طعم‌های مختلفی از ترش تا شیرین خواهند داشت. میوه بخش مهمی از سبد غذایی خانواده‌ها است که نمی‌توان آن را حذف یا جایگرین نمود. در ادامه درباره خواص میوه‌ها، خرید اینترنتی میوه و میوه آنلاین تهران توضیح داده‌ایم.

چرا باید میوه و سبزیجات مصرف کنیم؟

بدن ما به طور روزانه باید ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز خود را از طریق مصرف مواد غذایی دریافت کند، چراکه قادر به تولید آن‌ها نیست. هر کدام از این مواد مغذی وظیفه خاصی را در بدن برعهده دارند؛ به عنوان مثال ویتامین A یکی از ترکیبات مهم در ساختار لکه زرد چشمی است یا اینکه پتاسیم برای کنترل میزان فشار خون موثر است. کمبود هر یک از این ترکیبات بدن را دچار مشکل یا بیماری می‌کند.

همچنین آنتی اکسیدان‌ها دسته‌ای دیگر از ترکیبات موجود در میوه‌ها هستند که سطح رادیکال‌های آزاد بدن را کاهش داده و با حفظ سلامت سلول‌ها، مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شوند. مصرف میوه برای رشد و نمو کودکان و نوجوانان اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غفلت کرد. با خوردن میوه می‌توان احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی، انواع سرطان، ناآرامی‌های عصبی، فشار خون، بیماری‌های چشمی و غیره را کاهش داد.

خرید اینترنتی میوه

میوه و سبزیجات دسته‌ای از مواد غذایی هستند که سریع‌تر از دیگر محصولات خراب می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را مدت زیادی نگهداری کرد. به ویژه برخی میوه‌ها مانند شاتوت و توت فرنگی که حتی در یخچال نیز فاسد شده و باید بلافاصله پس از خرید مصرف شوند. همچنین متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند که برای بهره‌مندی از بیشترین خواص انواع میوه، آن‌ها را به صورت تازه مصرف کنید. این دلایل نشان می‌دهد که برای خرید میوه باید هر چند روز یکبار اقدام کرد.

انواع میوه

گاهی خروج از منزل برای رفتن به خرید کار سخت و دشواری خواهد بود، به ویژه اگر وقت کافی نداشته یا پس از یک روز کاری خسته باشید. در این زمان خرید اینترنتی میوه از اسنپ فود بهترین روش است. شما می‌توانید میوه، سبزیجات و دیگر اقلام مورد نیاز خود را از نزدیک‌ترین میوه فروشی‌ها به محل زندگی خود سفارش دهید و آن‌ها را با بیشترین کیفیت و در مدت زمانی کوتاه، در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

میوه آنلاین تهران

در شهر تهران تنوع زیادی از میوه فروشی و هایپر میوه‌ها در نقاط مختلف شهر دیده می‌شود. شما نیز در نزدیکی محل زندگی خود میوه فروشی‌های مختلفی را می‌شناسید که معمولا برای خرید به آن‌ها مراجعه می‌کنید. شما می‌توانید در شهر تهران به‌جای خرید حضوری، میوه‌ها و دیگر محصولات مورد نیاز خود از میوه فروشی‌های نزدیک سفارش دهید. در ادامه یکی از بهترین میوه فروشی‌های این شهر را برای خرید میوه آنلاین تهران معرفی می‌کنیم.

بامیکا (قیطریه)

بامیکا

آدرس: قیطریه، رو به روی پارک قیطریه، میوه فروشی بامیکا (قیطریه)

بامیکا یکی از بهترین میوه‌فروشی‌ها در منظقه قیطریه تهران است که موفق شده تا رضایت حداکثری کاربران را دریافت کند. وجه تمایز این فروشگاه تنوع محصولات است. در حقیقت، بامیکا (قیطریه) مجموعه‌ای بزرگ با تنوع بالا بوده که علاوه بر میوه و سبزیجات، انواع آبمیوه، آجیل و خشکبار، محصولات پروتئینی، نان، روغن طبیعی و غیره را ارائه می‌دهد. همچنین در این فروشگاه امکان خرید غذاهای آماده و نیمه آماده مانند انواع پیتزا، ساندویچ، پیراشکی و غیره به صورت سرد فراهم شده است.

کاربران از کیفیت کلیه محصولات بامیکا (قیطریه) راضی بوده‌اند و عنوان کرده‌اند که سفارشات خود را در زمانی کوتاه تحویل گرفته‌اند. با خرید از بامیکا به هیچ فروشگاه دیگری نیاز نخواهید داشت. این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 21 شب در کلیه روزهای هفته فعالیت دارد. در ادامه به معرفی اقلام موجود در این فروشگاه پرداخته‌ایم:

  • غذای اصلی: ماکارونی به سبک خانگی، پیتزا سبزیجات، پیراشکی گوشت، موساکا، میرزا قاسمی و...

  • ساندویچ: ساندویچ الویه، ساندویچ کوکو سبزی، ساندویچ مرغ و قارچ، ساندویچ مرغ و ریحان و...

  • آبمیوه: آب آلبالو، آب انار، آب سیب، آب کرفس، آب هندوانه، آب طالبی، کوکتل سیب و هویج و...

  • پیش غذا و سالاد: سالاد چیکن باربیکیو، سوپ جو کانادایی، سالاد مرغ و ذرت، سالاد پیازچه و...

  • دسر: دسر پاناکوتا انار، تیرامیسو، دسر کارامل، ژله و دسر وانیل شکلات

  • لبنیات: ماست بورانی بادمجان، ماست و خیار مخصوص، سوپ ماست بامیکا و...

  • سس و ادویه: سس انار، سس تارتار، سس بالزامیک، سس زرشک، سس یونانی و...

  • روغن طبیعی: روغن نارگیل، روغن کنجد، روغن سیاه دانه، روغن آرگان، روغن بادام تلخ و...

  • نان: کوکی شکلاتی، نان نیم باگت جو، نان تست، نان تست چاودار، نان شیرمال، نان کروسان ساده و...

  • محصولات پروتئینی: اسنک بوقلمون، دارفرش گوساله، یامی ‌باکس سوسیس ‌گوشت پنیردار دودی و...

  • آجیل و خشکبار: نارگیل خشک، مغز تخم کدو، خرما با مغز گردو، بادام هندی بوداده و...

  • خرما و سوهان: خرما زاهدی، خرما مضافتی، خرما ارگانیک، رطب عرفان و...

  • عسل و مربا: عسل گون، عسل آویشن، عسل کنار، عسل چهل گیاه و...

  • میوه: گوجه سبز، نارنگی، ظرف میوه، آناناس اسلایسی، توت فرنگی، ملون اسلایس شده و...

  • میوه خاص: فیسالیس، آووکادو درشت و آووکادو متوسط

  • صیفی جات: گوجه فرنگی، گوجه زیتونی، خیار رسمی، ذرت، بادمجان، سیر خشک، هویج خلالی و...

  • سبزیجات: کلم سفید، کاهو رسمی، گل کلم، سبزی آش، سبزی کوکو و پلو، مغز کاهو رسمی و...

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.