نکاتی مهم در انتخاب نرم افزار مدیریت پروژه

در یک طرف مشتری گرفتار قرار دارد که درمانده است و نمی‌داند به عنوان نمونه با انبوه مشکلات نداشتن نرم‌افزار مدیریت پروژه چه کند و لاجرم آن طرف هم بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه ایرانی وجود دارد که با تدبیر بلامنازع همه مشکلات سازمان‌ها را حل می‌کند. این نوع معرفی محصول دارای میزان بالایی از نادیدن واقعیت (بخوانید خالی‌بندی) است.

بیاییم واقع بین باشیم. واقعیت این است که نه مشتری غریقی است بی دست و پا و نا آشنا به شنا در دریای متلاطم کسب و کار امروز و نه شرکت‌های ارائه کننده نرم‌افزار ناجی مطلق همه کسب و کارها.

حکایت راهی است که باید باهم رفت.

Capture

شرکت نرم‌افزار مدیریت پروژه مثل آن اتوبوس و راننده‌اش هستند که قصد دارند مشتری مسافر را به مقصد یا حداقل جایی امن‌تر برسانند. طبیعی است که اگر این اتوبوس و راننده‌اش نباشند، با وسایل نقلیه دیگری هم مثل قطار و هواپیما و خودروی سواری و دوچرخه و حتی اسب و الاغ می‌توان با شرایطی متفاوت به مقصد رسید. ناگفته نماند که هر اتوبوسی هم مسافران خاص خود را دارد.

همان‌گونه که هر اتوبوس چرخ و فرمان و ترمز و بوق دارد و حرکت می‌کند! همه نرم‌افزارهای مدیریت پروژه ایرانی هم دارای فعالیت و پروژه و تقویم فارسی هستند و در امکانات متعارف دارای اشتراک.

پس تفاوت در کجاست؟

شاید برخی از شرکت‌ها دوست داشته باشند مثل بعضی خودرها و و موبایل‌های تازه به بازار رسیده با افزایش زلم زیمبو نرم‌افزار خود را جذاب نشان دهند. اما همه می‌دانیم نه آن موبایل قابلیت رقابت با برندهای مطرح را دارد و نه خودروی آن‌ها. قدیمی‌تر‌ها مثل این نگارنده ممکن است آن کلیپ طنزی را که در مورد سمند درست شده بود به یاد بیاورند که در آن گفته می‌شد که سمند جا دوغی دارد. (دارای جا دوغی! دوغ بخور، گاز بده!) و با هم‌کاری شامپو گلرنگ دارای رنگ‌های متفاوت برای افراد متفاوت است. اما همان‌گونه که آن‌جا می‌دانیم که دوغ خوردن به رانندگی ربطی ندارد، در مورد نرم‌افزار مدیریت کارها و پروژه‌ها هم به یقین چنین فرضیه‌ای، مصداق دارد.

همان‌سان که در یک اتوبوس، قابلیت اطمینان، راحتی سفر، تجربه و پختگی و برخورد محترمانه و صادقانه راننده و شاگردش دارای اهمیت هستند. در فرآیند استفاده از هر نرم‌افزاری نیز، این عوامل از طرف شرکت ارائه کننده نرم‌افزار می‌توانند مشتری را با کیفیتی متفاوت به مقصد امن و آسوده برسانند. البته پرواضح است که در هر دو مورد هم مهم‌تر از همه خدمات پس از فروش است.

در بهتایم علاوه بر توجه به فراهم کردن همه کارکردهای اساسی و لازم در نرم‌افزار مدیریت پروژه، تجربه ده‌ها ساله خود را در فراهم کردن سادگی، اطمینان و انعطاف نرم‌افزار و ارائه خدمات پس از فروش سریع و کارآمد به کار گرفته‌ شده‌است. مواردی که شاید در نگاه اول به سادگی قابل ارزیابی نباشد. اما پس از مدتی کوتاه در همراهی با آن، به آسانی و با داشتنی حسی خوب  قابل تجربه خواهد بود.

نرم‌افزار مدیریت پروژه

با بیش از بیست سال کار در دریای پر توفان کسب و کار، بیش از خود، نهایت آرزوی قلبی بهتایم، موفقیت و بالندگی همه سازمان‌هایی است که بر مبنای تلاش و خرد و دانش غنی مدیریت اداره می‌شوند. به همین جهت این باور وجود دارد که استفاده از هر نرم‌افزار مدیریت پروژه می‌تواند سازمان‌ها را به مقصد نزدیک‌تر کند. اما اگر کیفیت و راحتی و اطمینان هم در این مسیر مهم باشد، باید بگوییم هر نرم‌افزار مدیریت پروژه مثل بهتایم می‌تواند نقش بارزتری داشته باشد. درست زمانی که همه چیز بهتر می‌شود.

بهتایم را به رایگان تجربه کنید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.