این کشورها گرانترین مقاصد گردشگران جهان هستند!

رپرتاژ آگهی: انتخاب کشور برای سفر یا مهاجرت بسیار مهم است زیرا اگر نتوانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید، احتمالا با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید. این مطلب با اقتباس از وبلاگ آژانس مهاجرتی مون ایمیگریشن نوشته شده است و ما تصمیم داریم در ادامه به معرفی گرانترین کشورهای جهان بپردازیم.

گرانترین کشورهای جهان

هزینه‌های زندگی در کشورهای مختلف دنیا به طور قابل توجهی متفاوت است و معمولا با هزینه‌ی زندگی شخصی یا شاخص هزینه زندگی اندازه‌گیری و تعیین می‌شود. هزینه زندگی در یک کشور منعکس‌کننده میزان بودجه مورد نیاز برای حفظ استانداردهای زندگی راحت از جمله هزینه‌هایی مانند مسکن، غذا، حمل و نقل و مراقبت‌های بهداشتی است. اگر به دنبال مهاجرت به آمریکای شمالی و کشور کانادا هستید، موسسه مهاجرتی مون ایمیگریشن می‌تواند شما را در فرآیند اخذ ویزای کانادا همراهی کند.

به طور کلی هزینه زندگی در کشورهای توسعه یافته بیشتر از هزینه زندگی در کشورهای در حال توسعه است. برخی از گرانترین کشورهای جهان از اروپا، آمریکای شمالی و آسیا هستند و در مقابل کم‌هزینه‌ترین کشورها نیز در آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی قرار دارند. برای مثال آمریکا یکی از کشورهای محبوب و توسعه یافته برای مهاجرت است که می‌توانید اخذ ویزای آمریکا با موسسه مهاجرتی مون ایمیگریشن در ارتباط باشید.

گران ترین کشورهای دنیا: 1. ژاپن

ژاپن با میانگین هزینه زندگی سالانه بیش از ۴۰۰ هزار دلار، یکی از گرانترین کشورهای جهان برای مهاجران است. اقتصاد این کشور پس از ایالات متحده آمریکا در رتبه دوم قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا متعلق به کشور ژاپن است. توکیو از گران ترین شهرهای دنیا برای زندگی است و شاخص هزینه‌ی زندگی ۱۰۶.۳ در مقایسه با ۱۰۰ برای شهرهای بزرگ دیگر مانند پاریس است.

گران ترین کشور های دنیا: ۲. نیوزیلند

نیوزیلند یکی از گرانترین کشورهای جهان است که این مساله به دلایل مختلف است. یکی از این دلایل به واحد پول این کشور مرتبط می‌شود. دلار نیوزیلند در برابر دلار آمریکا ثابت است و از سال ۱۹۸۵ برابر بوده است. به این معنی که اگر بخواهید در نیوزیلند چیزی بخرید باید بیش از ۱ دلار آمریکا برای هر ۱ دلار نیوزیلند پرداخت کنید.

گران قیمت ترین کشورهای جهان: 3. سوئیس

سوئیس به دلیل استانداردهای بالای زندگی، سیستم‌های آموزشی بسیار عالی، مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت و مناظر زیبای خود شناخته می‌شود. این کشور زیبا بالاترین میانگین ثروت هر بزرگسال در جهان را دارد و بهشت مالیاتی برای افراد ثروتمند است. به همین خاطر به داشتن یکی از پایین‌ترین نرخ‌های مالیات در اروپا نیز معروف است. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده سوئیس زیبا به عنوان یکی از گرانترین کشورهای جهان شناخته شود.

گرانترین کشورهای جهان برای زندگی: ۴. لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یک کشور اروپایی کوچک است که بین کشورهای فرانسه و آلمان قرار دارد. این کشور مقر اتحادیه اروپا است و CNN آن را یکی از گرانترین کشورهای جهان نامیده است. البته این کشور هزینه زندگی و استاندارد زندگی بسیار بالا دارد اما نکته‌ی خاص دیگری نیست که این کشور را منحصربفرد یا خاص کند.

بخش بانکی کشور لوکزامبورگ یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های اروپا است و بانک مرکزی این کشور بیش از هر موجودیت دیگری روی زمین، طلا دارد. شرکت هواپیمایی دولت پروازهای مستقیم از فرودگاه شهر لوکزامبورگ به شهر نیویورک را ارائه می‌دهد که البته این سرویس برای هر رفت و برگشت حدود ۳۵۰ دلار هزینه دارد.

گران ترین کشور دنیا: ۵. هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی دیگر از گرانترین کشورهای جهان است و هزینه‌ی زندگی در آن بسیار بالا است. البته زندگی در این کشور نیز نسبتا دشوار است و همانطور که از آمار مشخص شده، متوسط هزینه‌ی ماهانه سرانه خانوار ۳۸۵۶ دلار آمریکا در سال ۲۰۱۷ بوده است.

این بدان معناست که اگر در این کشور زندگی کنید، برای پرداخت صورت حساب‌ها و خرید غذا برای خانواده خود به ۳۸۵۶ دلار در ماه نیاز دارید! متوسط اجاره ماهانه در این کشور نیز بسیار بالا است و با یک درآمد معمولی نمی‌توان از پس هزینه‌های اجاره خانه برآمد.

لیست گرانترین کشورهای دنیا: ۶. سنگاپور

سنگاپور یکی دیگر از گرانترین کشورهای جهان است. این کشور جزیره‌ای کوچک در جنوب شرقی آسیا است که در انتهاب جنوبی شبه جزیره‌ی مالای قرار گرفته است. حدود ۵ میلیون نفر در کشور سنگاپور زندگی می‌کنند که انگلیسی را به عنوان زبان اول و چینی ماندارین را به عنوان زبان دوم خود صحبت می‌کنند. اقتصاد این کشور از زمان استقلال این کشور از مالزی در سال ۱۹۶۵ به طور پیوسته در حال رشد بوده است که باعث شد تا سال ۲۰۱۰ این کشور به یکی از ثروتمندترین کشورهای آسیا تبدیل شود.

گرانترین کشورهای دنیا برای زندگی: ۷. ایسلند

ایسلند کشوری در شمال اروپا است که حدود ۳۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و بین اقیانوس اطلس شمالی و اقیانوس منجمد شمالی واقع شده است. این کشور بزرگ‌ترین جزیره اروپا است و البته به عنوان یکی از گرانترین کشورهای جهان نیز شناخته می‌شود.

گرانترین کشورهای دنیا: ۸. استرالیا

استرالیا یکی از گرانترین کشورهای جهان است و البته برای گردشگران و حتی کسانی که در آنجا زندگی می‌کنند نیز کشوری گران محسوب می‌شود. این کشور به عنوان یکی از گران ترین کشورهای دنیا دارای شگفتی‌های طبیعی زیادی مانند کوه‌های ناهموار و سواحل زیبا و خاص است. با این حال این کشور از نظر مالیاتی بسیار بالا است که بر زندگی روزمره مردم تاثیر می‌گذارد!

گرانترین کشورهای دنیا: ۹. انگلستان

انگلستان یکی از گرانترین کشورهای دنیا است و ۶۰ درصد ساکنان این کشور، افزایش هزینه‌های زندگی خود را نسبت به ماه‌های قبل گزارش داده‌اند. خانواده‌ها در سراسر این کشور شاهد افزایش زیاد هزینه‌های سوخت و انرژی و همینطور هزینه‌های بالای مواد خوراکی بوده‌اند.

گرانترین کشورهای جهان: ۱۰. بلژیک

بلژیک به عنوان مرکز سیاست اروپا، نسبت به کشور انگلستان هزینه‌های زندگی بالاتری دارد. یک خانواده چهار نفره در این کشور می‌تواند انتظار داشته باشد حدود ۲۶۶۰ یورو در ماه برای هزینه‌هایی غیر از هزینه اسکان خود هزینه کند. این کشور یکی از گران ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود اما از نظر کیفیت زندگی عالی است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.