مسیر قطار شیراز تهران چه ویژگی هایی دارد؟

رپرتاژ آگهی: تهیه بلیط قطار شیراز تهران در کنار مزایا و معایبی که دارد در لیست انتخاب بسیاری از افراد برای رسیدن به مقصدشان در این مسیر قرار می گیرد. سفر ریلی از شیراز به تهران با انواع مختلفی از قطارها و در زمان های متفاوتی صورت می گیرد که با توجه به نوع قطار شما راحتی سفرتان تضمین شدنی خواهد بود. در این مطلب به بررسی ویژگی های مختلف از جمله امکانات و انواع قطارهای مسیر شیراز به تهران پرداخته ایم.

آیا قطار انتخاب مناسبی برای سفر شیراز به تهران خواهد بود؟

با توجه به این که هر دوی این شهرها یعنی تهران و شیراز جزو شهرهای پر رفت و آمد کشور هستند در نتیجه بلیط قطار شیراز تهران از بلیط هایی است که در انواع مختلف و به میزان زیادی به فروش می رسد. شما می توانید سفر خود از شیراز به تهران را با انواعی از قطارهای باکیفیت و مناسب از شرکت های ریلی معروف کشور انجام دهید. سفر با قطار از شیراز به تهران حدود 15 ساعت طول می کشد و هزینه بلیط آن هم به عوامل مختلفی مانند نوع قطار، شرکت ریلی، تاریخ سفر و تعداد مسافران بستگی خواهد داشت.

همان طور که گفتیم این مسیر از مسیرهای پر رفت و آمد است و به همین دلیل شما می توانید انواع خاصی از بلیط های قطار مانند کوپه ویژه بانوان، کوپه دربست و بلیط رفت و برگشتی را هم در میان سایر بلیط ها بیابید و تهیه کنید. نکته طلایی برای افرادی که قصد دارند بلیط خود را با هزینه کمتری تهیه کنند این است که رزرو بلیط خود را به روزهای تعطیل موکول نکنند. اگر می خواهید بلیط قطار را با هزینه بهتری خریداری کنید، آن را برای روزهایی که تقاضا برای سفرکردن کمتر است، بخرید.

ایستگاه راه آهن شیراز چگونه است؟

از آن جایی که از عمر ایستگاه راه آهن شیراز زمان چندان زیادی نمی گذرد این ایستگاه جزء ایستگاه های تازه ساخت و مدرن کشور به حساب می آید. ازطرف دیگر شهر شیراز از مهم ترین شهرهای گردشگری کشور است که همین مورد ایستگاه راه آهن این شهر را به ایستگاهی شلوغ و پر رفت و آمد تبدیل می کند. در این ایستگاه انواعی از خدمات رفاهی اعم از رستوران، فروشگاه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، دستگاه خودپرداز، پارکینگ و ... برای آسایش هرچه بیشتر مسافران وجود دارد.

در ایستگاه راه آهن شیراز به بسیاری از شهرهای کشور مانند اصفهان، تهران، مشهد، یزد و قم قطار وجود دارد که هر کدام از آن مسیرها دارای ایستگاه هایی به سایر شهرستان ها هستند. ایستگاه راه آهن شیراز در ابتدای ورودی شهر صدرا و به سمت پلیس راه سپیدان واقع شده است و شما می توانید به کمک انواع وسایل نقلیه اعم از ماشین شخصی، اتوبوس و مترو خود را به ایستگاه راه آهن این شهر برسانید.

قطارهای مسیر شیراز تهران کدام اند؟

انواع متفاوتی قطار در ایستگاه راه آهن شیراز وجود دارند که در هنگام خرید بلیط قطار شیراز تهران می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. شیراز از شهرهای پرجاذبه کشور است و تهران هم شهری است که رفت و آمد افراد از سایر شهرها به آن از حساب خارج خواهد بود در نتیجه اگر قصد دارید مسیر شیراز تهران را با قطار طی کنید، حتما از قبل با شرکت های حمل و نقلی که در این مسیر خدمات رسانی می کنند، آشنا شوید. تعدادی از معتبرترین قطارهایی که برای طی مسیر شیراز به تهران می توانید از آن ها بهره ببرید عبارتند از:

  • قطار فدک

قطار فدک جزء قطارهای لوکس و باکیفیت است و شما در این قطارها بسیاری از خدمات رفاهی مانند سرویس خواب، غذا و خوراکی و سیستم صوتی و تصویری را در اختیار خواهید داشت. از طرفی مهمانداران هم همیشه برای خدمت رسانی به مسافران قطار فدک در دسترس خواهند بود. قطارهای فدک در 3 کلاس وجود دارند و شما با توجه به بودجه خود می توانید میان قطارهای عادی و ویژه گزینه مناسب را انتخاب کنید.

  • قطار رجا

قطارهای رجا در انواع مختلفی برای مسیر شیراز تهران بهترین خدمات را به مسافران ارائه می کنند. قطارهای رجا از معروف ترین و پرطرفدارترین قطارهای کشور هستند و شما می توانید بلیط هایی را با انواع متفاوتی از خدمات تهیه کنید. این قطارها هم خدماتی اعم از سرویس بهداشتی، میز و تخت خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه و .... را دارند.

  • قطار نورالرضا

قطارهای نورالرضا سفری بسیار متفاوت با سایر سفرهای ریلی را برای شما رقم خواهند زد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که تفاوت این قطارها در چیست؟ باید بگوییم که قطارهای نورالرضا اولین قطارهایی هستند که در کشور مطابق با استانداردهای بین المللی در طراحی قطارها ساخته شده اند. وجود مایکروفر و بوفه موارد بسیار کوچکی در تفاوت این قطارها با سایر قطارهای موجود هستند.

 

تهیه بلیط قطار شیراز تهران از فلای تودی؛ یکی از بهترین روش های جابه جایی بین این دو شهر

آیا برای سفر از شیراز به سوی تهران دنبال روشی مناسب می گردید؟ در این مطلب یکی از بهترین روش‌های سفر شیراز تهران را مورد بررسی قرار دادیم. مسافرت با قطار از روش های بسیار قدیمی سفرکردن است و امروزه هم با گذشت زمان به طرفداران سفر با قطار افزوده می شود.

شما می توانید سفری خوش و ایمن را با قطار تجربه کنید و انتخاب های زیاد و متفاوتی را هم برای نوع قطار خود خواهید داشت. از قطارهایی با کیفیت عادی و قیمت بسیار مناسب گرفته تا قطارهایی بسیار لوکس با خدمات رفاهی فوق العاده در پیش روی شما وجود خواهند داشت. یکی از بهترین منابع تهیه بلیط قطار شیراز تهران سایت فلای تودی است. علاوه بر تهیه بلیط قطار شما می توانید بسیاری از اعمال مورد نیاز خود برای داشتن سفری مطمئن را در سایت فلای تودی پیگیری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.