جام حذفی در یک روز پر هیاهو به پرسپولیسی‌ها رسید و آنها را روانه آسیا کرد. ملوان تلخ‌ترین پیروزی‌اش را به نمایش گذاشت و انزلی‌چی‌ها آسمان و زمین را به هم دوختند، اما نتیجه هیچ تغییری نکرد. آنچه می‌خوانید گزیده‌ای از حاشیه‌های روز بازی است که در شهر شمالی اتفاق افتاد.

تکذیب مرگ ۴ هوادار ملوان در انزلی
رییس سازمان لیگ برتر می‌گوید کسی در ورزشگاه تختی انزلی نمرده است. رییس سازمان لیگ مرگ 4 هوادار در بازی روز جمعه پرسپولیس و ملوان را تکذیب کرد. او در مورد فینال جام حذفی و حاشیه‌های آن گفت: «این خبر شایعه است و اصلا صحت ندارد. مردم در اثر ازدحام درهای خروجی ورزشگاه دچار مصدومیت‌های جزئی شدند که به دلیل درگیری نبوده، بلکه شلوغی درهای خروجی باعث شد تا عده‌ای زیر دست و پا بمانند.»
کاریکاتور خیابانی پشت شیشه‌ها
هواداران ملوان از دست جواد خیابانی ناراحت هستند. هواداران ملوان روز جمعه پیش از شروع مسابقه تیمشان با پرسپولیس کاریکاتور جواد خیابانی را پشت شیشه خودروهای خود نصب کردند و شعارهایی علیه این گزارشگر صدا و سیما سر دادند. خیابانی، گزارشگر مسابقه رفت پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی بود و هواداران ملوان معتقدند او در این مسابقه از پرسپولیس حمایت کرده است.
دایی باقری را بالای سکو فرستاد
کاپیتان پیشین پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد. جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه تقریبا خالی تختی انزلی برگزار شد و فقط حدود هزار تماشاگر پرسپولیس در ورزشگاه حاضر بودند و تماشاگران ملوان از ورزشگاه بیرون رفته بودند. علی دایی به مازیار زارع گفت به کریم باقری بگوید به عنوان کاپیتان تیم برود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
تبریک استقلالی‌ها به پرسپولیسی‌ها
باشگاه استقلال قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفت. سایت باشگاه استقلال در مطلبی نوشت: «باشگاه استقلال قهرمانی تیم پرسپولیس در جام‌حذفی را به مدیران، مربیان، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می‌گوید.»
حبیب کاشانی از پرسپولیس رفت
سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد. حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی از سمت خود کناره‌گیری کرد. حبیب کاشانی با اشاره به این اتفاق و اینکه آیا در رختکن با علی دایی آشتی کرده یا نه گفت: «به هر حال من و ایشان باید حرف‌هایمان را می‌زدیم. دایی در فوتبال بزرگ شده است و باید در فوتبال باشد، اما من یک معلم‌ هستم و به سر کار خود می‌روم. به من گفتند 10 روزه به پرسپولیس بیا اما 2 سال ماندگار شدم. اکنون به سر کار خود برمی‌گردم و امیدوارم فرد مفیدی برای آموزش و پرورش و شورای شهر تهران باشم.»
عابدزاده به ورزشگاه نرفت
احمدرضا عابدزاده، سنگربان افسانه‌ای پرسپولیس به انزلی رفت، اما بازی پرسپولیس را از ورزشگاه ندید. به گزارش خبرآنلاین؛ عابدزاده که پس از مدت‌ها حضور در آمریکا به ایران برگشته، با گذشت دو هفته از درگذشت ناصر حجازی، به انزلی رفت تا این بار کمی ‌دیرتر از همیشه بر مزار یار غارش، سیروس قایقران حاضر باشد. احمدرضا درست روزی را برای این سفر انتخاب کرده بود که پرسپولیس داشت در ورزشگاه تختی این شهر، بر سر قهرمانی جام حذفی مصاف می‌داد. با این وجود عابدزاده به ورزشگاه نرفت. او در گفت‌وگویی کوتاه در این باره گفت: «من رفتم انزلی تا به مزار سیروس بروم. الان منزل پدری مرحوم قایقران هستم و آمدم تا در کنارشان باشم.»
بازداشت ۱۵ تماشاگرنما
فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام دستگیری 15 تن در حاشیه بازی فینال جام حذفی روز جمعه گفت: افرادی که از سوی پلیس دستگیر شده‌اند، دیگر اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت؛ مگر آنکه پلیس مطمئن شود که این افراد تغییر رویه داده‌اند. به گزارش ایسنا، سردار امیری‌مقدم ، درباره حاشیه بازی فینال جام حذفی دو تیم پرسپولیس و ملوان بندرانزلی اظهارکرد: با توجه به حساسیت زیاد این بازی، پیش‌بینی‌های لازم از سوی پلیس صورت گرفت و تمام اقدامات مورد نظر نیز انجام شد.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از تماشاگر‌نماهایی که به اسم تماشاگر در این ورزشگاه حضور داشتند در انتهای بازی بداخلاقی‌هایی را انجام دادند و خساراتی نیز به این ورزشگاه وارد کردند و چندین صندلی را شکستند.
امیری‌مقدم افزود: در مجموع حدود 15 نفر از تماشاگر‌نماها از سوی پلیس دستگیر شده و مابقی افرادی که خساراتی را به این استادیوم وارد کرده یا رفتار ناهنجاری را داشته‌اند، از سوی پلیس شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد.