واکنش قلعه‌نویی درباره شایعه تغییر رنگ پیراهن تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز تاسف برای بعضی‌ها که می‌گویند وی خواسته رنگ پیراهن این تیم عوض شود‌، گفت: من به آرمان‌های افراد و باشگاه‌ها احترام می‌گذارم و آرمان تراکتورسازی و رنگ پیراهن آن معلوم است. به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی در مورد مطالب مطرح شده از سوی وی برای تغییر رنگ پیراهن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: متاسفانه بیان این مساله شیطنت برخی از دوستان است، زیرا قبلا توضیح دادم و الان هم می‌گویم به آرمان‌های افراد و باشگاه‌ها احترام می‌گذارم و آرمان تراکتورسازی و رنگ پیراهن آن معلوم است. به همین دلیل برای بعضی‌ها که از روی شیطنت می‌گویند قلعه‌نویی گفته رنگ پیراهن باید عوض شود‌، متاسفم.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی هم تاکید کرد: وضعیت تیم از هر نظر خوب است و در این مدت بازیکنان خوبی هم جذب کرده‌ایم. محل اسکان و برگزاری تمرینات تیم در ترکیه هم بسیار خوب است و همه تلاش می‌کنیم به اهداف‌مان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه ما بر اساس برنامه‌ریزی تمرینات آماده‌سازی را پیگیری می‌کنیم تا پیش از آغاز مسابقات به شرایط مدنظرمان دست یابیم، گفت: قطعا اگر هواداران در تمرینات تیم حضور یابند، موجب پشت‌گرمی تیم می‌شود، زیرا هواداران تراکتور امتیاز مهمی برای تیم هستند.