انتخاب حامیان برتر ورزش کشور

در مراسمی، از سوی همایش علمی - تخصصی «نقش ورزش در توسعه پایدار» مدیران مالی موسسه مالی و اعتباری صالحین به عنوان مدیران برتر حامی ورزش کشور انتخاب شدند. در این مراسم که با حضور مسوولان بلندپایه وزارت ورزش و جوانان، اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، ‌روسای فدراسیون مدیران کمیته ملی المپیک، در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، مهندس محمد دلبری، رییس هیات‌مدیره و دکتر قاسم بختیاری‌فر، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری صالحین ضمن دریافت تندیس به عنوان «مدیران برتر حامی ورزش کشور» معرفی شدند.

مصطفی هاشمی، مدیر اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صالحین، با اعلام این خبر ضمن تاکید بر جایگاه و تاثیر انکارناپذیر ورزش در اقشار مختلف جامعه به‌ویژه در بین جوانان اظهار کرد: رویکرد موسسه صالحین طی سال گذشته با تصمیم اتخاذ شده از سوی هیات‌مدیره محترم، حمایت از حوزه‌های ورزشی است. وی با تاکید بر این نکته که ورزش از روزگاران گذشته همواره با کار، زندگی، اخلاق و فرهنگ جامعه ایرانی عجین بوده است، ادامه داد: ایفای مسوولیت اجتماعی و حمایت از دستاوردهای ارزنده ورزشکاران غیور ما سبب شد که این موسسه به عنوان یکی از پنج حامی برتر در این عرصه پیش‌قدم گردد.

مهندس محمد دلبری، رییس هیات‌مدیره و دکتر قاسم بختیاری‌فر، مدیرعامل موسسه صالحین پیش از این نیز در کنگره مدیران پیشگام به عنوان مدیران برتر انتخاب شده بودند.