واکنش پروین به نظرسنجی برنامه 90

دوشنبه شب در برنامه ۹۰، مردم حتی با حضور علی پروین در کادر فنی تیم پرسپولیس ناامیدی خود را به اثبات رساندند.

در این برنامه حدود ۴۰ درصد از مردم معتقد بودند که پروین می‌تواند پرسپولیس را از وضعیت فعلی خارج کند و بقیه برعکس این نکته فکر می‌کردند. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به مسابقه نظرسنجی برنامه ۹۰ گفت: برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.

به گزارش فارس، علی پروین در خصوص اینکه ۶۲ درصد بینندگان برنامه ۹۰ اعتقاد داشتند او نمی‌تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند و تنها ۳۸ درصد به او رای مثبت دادند، عنوان کرد: شب گذشته اصلا برنامه ۹۰ را ندیدم و جای شما خالی، تخت خوابیدم، اما به ما خبر دادند که این اتفاق افتاده است.

با این حال باید بگویم این مسابقه اس ام اس برای من خیلی خوب بود و اصلا از این بابت ناراحت نیستم. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خودتان می‌دانید همه شهرستان‌ها تیم دارند و خیلی‌ها ۹۰ را نگاه می‌کنند پس نمی‌توانم توقع داشته باشم که صددرصد همه به من رای بدهند. حدود ۴۰ درصد رای هم خوب بود و من قلبا از این اتفاق راضی هستم. پروین تاکید کرد: فوتبال ما در حال حاضر در کل ایران طرفداران خاص خودش را دارد. سپاهان، ذوب‌آهن و خیلی دیگر از تیم‌ها هستند پس این رای ۴۰درصدی برای ما خوب بود و انشاءالله با قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم تا پرسپولیس را به بالای جدول بکشانیم. برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.

وی خاطرنشان کرد: آن ۴۰درصدی که لطف کردند و به نفع ما اس ام اس دادند به دنبال آن هستم تا زحماتشان را جبران کنم. بالاخره ما در این فوتبال بوده‌ایم و می‌دانیم چه کار کنیم.

پروین در پاسخ به سوالی که آیا از استیلی حمایت خواهید کرد، گفت: روز گذشته حرف‌هایم را درباره حمید زدم و امروز هم او سر تمرین است و می‌بینید که تیم را تمرین می‌دهد.

همچنین پروین در جلسه‌ای که با حضور بازیکنان و مربی تیم تشکیل داد از تمرین روز قبل از مسابقه با تیم مس ایراد گرفت و آن را از دلایل شکست در کرمان عنوان کرد.

پروین به استیلی گفت چرا روز قبل از بازی به بازیکن‌ها این همه تمرین دادی که استیلی هم در پاسخ از تمرینات خود دفاع کرده است، اما ظاهرا چند بازیکن با پروین بیشتر موافق بوده‌اند.