خلیج‌فارس هنوز روی مدال‌ها است

بعد از شایعاتی که درباره حذف نام خلیج‌فارس از روی مدال‌ها و بولتن دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به گوش رسید، حسن میرزاآقابیک دبیر اجرایی این مسابقات خیال ایرانی‌ها را راحت کرد و گفت: موضع ما همان موضع قبل است و نام خلیج‌فارس به هیچ عنوان از روی مدال‌ها و بروشور بازی‌های کشورهای اسلامی حذف نخواهد شد.

او ادامه داد: نام خلیج‌فارس همان گونه که قبلا بارها عنوان کرده بودیم، روی مدال‌ها و بولتن بازی‌ها حک خواهد شد. برای اثبات صحت این مساله نیز به زودی از مدال بازی‌ها رونمایی خواهد شد.

میرزاآقابیک ادامه داد: بروشور بازی‌ها و کتاب مقررات فنی در رشته‌های مختلف روی پایگاه اطلاع‌رسانی دومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به آدرس www.iran۲۰۰۹.com موجود است که در صورت مراجعه خواهید دید که نام خلیج‌فارس روی کتابچه مقررات فنی و بروشورها حک شده است.

دبیر اجرایی دومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی درباره نشست خود با رییس راهنمایی و رانندگی هم گفت: قرار است از خطوط ویژه استفاده شود تا ماشین‌هایی که آرم بازی‌های کشورهای اسلامی روی آنها تعبیه شده، بتوانند به سهولت از خطوط ویژه استفاده کنند. از رییس راهنمایی و رانندگی تشکر می‌کنم که همه گونه همکاری را در این خصوص با ستاد بازی‌های کشورهای اسلامی داشته است.