شکست بایرن‌مونیخ برابر شگفتی‌ساز

هفته‌ دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با انجام هشت بازی پیگیری شد. این رقابت‌ها با شکست بایرن‌ مونیخ، پیروزی چلسی، بارسلونا و منچستر یونایتد آغاز شد.

از گروه پنجم این رقابت‌ها یوونتوس در تورین با تساوی یک بر یک برابر شاختار دونتسک اوکراین متوقف شد، اما در این گروه چلسی با گل‌های خوان ماتا (۳۳و ۸۳)، دیوید لویس (۸۲) و رامیرز (۸۸) برابر نوردیاسلند دانمارک به پیروزی دست یافت تا با چهار امتیاز از دو بازی در صدر این گروه قرار گیرد. والنسیا از گروه ششم در خانه با دو گل لیل را شکست داد، اما یکی از مهم‌ترین نتایج شب دوم لیگ قهرمانان شکست بایرن‌ مونیخ بود. نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان برابر باته بریسف با نتیجه‌ سه بر یک شکست خورد تا تیم شگفتی ساز بلاروسی با شش امتیاز در صدر گروه ششم قرار گیرد.

در گروه هفتم سلتیک اسکاتلند در مسکو با نتیجه‌ سه بر دو از سد اسپارتاک مسکو گذشت و بارسلونا با دو گل بنفیکای پرتغال را شکست داد. سانچس (۶) و سسک فابرگاس (۵۵) دو گل بارسلونا را به ثمر رساندند.

در دقیقه ۸۸ بوسکتس با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. بارسلونا از دو بازی شش امتیاز گرفته و در صدر گروه ایستاده است.

در گروه هشتم کلوژ رومانی در خانه با نتیجه دو بر یک به منچستر یونایتد باخت. ابتدا پانتلیس (۱۴) تیم رومانیایی را پیش انداخت، اما ۱۵ دقیقه بعد رابین فان پرسی صید‌فرگوسن در نقل و انتقالات گل تساوی را وارد دروازه‌ حریف کرد. در نیمه دوم باز هم فان پرسی(۴۹) برای منچستر یونایتد گلزنی کرد تا تیم انگلیسی از دو بازی شش امتیازی شده و در صدر جدول قرار گیرد.

در دیگر دیدار این گروه براگای پرتغال در ترکیه با دو گل گالاتاسرای را از پیش‌رو برداشت.