دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد. باتوجه به اینکه ذوب‌آهن روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان آسیا باید در امارات به مصاف الوحده برود و فاصله زمانی تا بازی با استقلال اندک است، مسوولان این باشگاه از فدراسیون خواسته‌اند زمان بازی را تغییر دهد. این در حالی است که مسوولان استقلال اصلا با این تغییر موافق نبوده و حتی تهدید کرده بودند که در صورت تغییر تاریخ بازی مقابل ذوب آهن حاضر نخواهند شد.

گوتی صید باشگاه‌های عربی

ستاره سرشناس و۳۳ساله باشگاه رئال مادرید از چند تیم عربی حوزه خلیج فارس پیشنهادهایی دریافت کرده و ممکن است در پایان فصل جاری بزرگ‌ترین صید میلیاردرهای عربستان، امارات یا قطر باشد. گوتی به جدایی از رئال مادرید ابراز تمایل کرده و گفته است پیشنهادهایی از چند تیم انگلیسی‌، ایتالیایی و حتی چند تیم عربی آسیایی دریافت کرده و ممکن است در پایان فصل رئال را به مقصد یکی از این تیم‌ها ترک کند. چند باشگاه متمول فوتبال در منطقه خاورمیانه برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده‌اند و مذاکرات غیررسمی آغاز شده است.

لاتزیو،‌هامبورگ و گالاتاسرای خواهان بازی با تراکتور

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: تیم‌های لاتزیو از ایتالیا،‌ هامبورگ از آلمان و گالاتاسرای از ترکیه خواهان برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم فوتبال تراکتور هستند. ناصر شفق در جمع خبرنگاران، افزود: نمابرهای دعوت این باشگاه‌ها به دست ما رسیده است و همگی خواهان برگزاری دیدارهای دوستانه در تبریز یا شهرهای مورد نظر بوده‌اند که در این میان دعوت نامه گالاتاسرای بیش از بقیه محکم تر و مصرانه‌تر است. وی اضافه کرد: تیم ترکیه‌ای حداکثر ۱۵ روز فرصت داده است تا تیم تراکتورسازی پاسخ نهایی برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار دوستانه با این تیم مطرح را اعلام کند.

آزمون کارگزاری فیفا در ایران با تدابیر ویژه!

فدراسیون فوتبال‌ایران در نامه‌ای رسمی‌به فیفا اعلام کرد که‌این فدراسیون آزمون کارگزاری فیفا را روز پنج شنبه ۲۶ فروردین برگزار می‌کند. مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به جرومه والکه، دبیرکل فیفا اعلام کرد؛ فدراسیون فوتبال ‌ایران می‌خواهد امتحان کارگزاری فیفا را در دو زبان انگلیسی و فرانسه در روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ۸۹ ساعت ۱۰ صبح در یکی از سالن‌های آکادمی‌ملی فوتبال برگزار کند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال‌ ایران از فیفا سوالات مربوطه را تا روز دوشنبه ۲۳ فروردین ۸۹ به شماره‌ای که محرمانه است و متعلق هم به فدراسیون فوتبال نیست، روز دوشنبه ارسال کند. امتحان کارگزاری فیفا در فدراسیون فوتبال تحت تدابیر امنیتی ویژه برگزار می‌شود و تا زمان برگزاری امتحان قرنطینه سوالات به خوبی انجام می‌شود.