زد و خورد در کمیته ملی المپیک

با حضور ماموران حراست سازمان تربیت بدنی در آکادمی و کمیته ملی المپیک درگیری بین این افراد و حراست کمیته ملی المپیک بالا گرفت.به گزارش ایسنا، در پی بروز اختلاف بین سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک سه‌شنبه با کنترل ورود و خروج افراد به آکادمی و کمیته ملی المپیک توسط ماموران حراست سازمان تربیت بدنی این اختلاف بالا گرفت. این حواشی در حالی به وجود آمد که مسوولان کمیته ملی المپیک به ماموران حراست سازمان تربیت بدنی تذکر دادند که از کمیته ملی المپیک بیرون بروند.در حالی که مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی عقیده داشت «از گذشته حراست کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک زیرنظر حراست مرکزی سازمان تربیت بدنی است و بنابراین اضافه شدن چند نفر برای کنترل ورود و خروج افراد به کمیته ملی المپیک چیز جدیدی نیست». درگیری‌های لفظی و اختلافات بین مسوولان حراست سازمان و کمیته ملی المپیک وجود داشت تا این که در حوالی ساعت ۹ شب کار به درگیری فیزیکی و ضرب و جرح بین ماموران حراست دو نهاد کشید.

ورزشکاران ایران با رژیم صهیونیستی روبه‌رو نمی‌شوند

رییس سازمان تربیت بدنی در خصوص درخواست نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه نظام‌نامه‌ای در رابطه با رقابت ورزشکاران ایران با ورزشکاران رژیم صهیونیستی تدوین شود، گفت: به طور قطع و یقین ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی روبه‌رو نمی‌شوند. علی سعیدلو در خصوص روبه‌رو شدن ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رشته‌های رکوردی اظهار کرد: ما چنین مساله‌ای نداریم که اتفاق بیفتد. قطع و یقین چنین چیزی وجود ندارد. اگر چنین چیزی وجود داشته حتما ورزشکار از آن آگاه نبوده یا توطئه بوده است. چرا که همه می‌دانند ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و هیچ اعتقاد قلبی برای روبه‌روشدن با ورزشکاران آنها نداریم.

شکست هندبال ایران برابر کویت

تیم هندبال ساحلی هرمزگان که به نمایندگی از ایران در مسابقات عمان شرکت کرده است، در نخستین دیدار خود با نتیجه ۱۲ بر ۱۲ برابر تیم کویت متوقف شد. نماینده ایران در ادامه و در جدال تک به تک بازی را با نتیجه ۶ بر ۴ به حریف خود واگذار کرد. تورنمنت بین‌المللی هندبال ساحلی عمان با حضور تیم‌های عمان، قطر، ایران و کویت در مسقط آغاز شده که تیم هندبال ساحلی هرمزگان به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده است. پیش از این قرار بود مازندران در این مسابقات شرکت کند که به دنبال انصراف این تیم، با موافقت فدراسیون هندبال، تیم هرمزگان به عنوان نماینده ایران راهی عمان شد.

نیوزلند مغلوب ساحلی بازان ایران شد

تیم دانشگاه آزاد که در گروه ۷ مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه تایلند در شهر «سانخولا» قرار گرفته است در دیدار مقابل تیم B نیوزلند به برتری ۲ بر صفر دست یافت.نیوزلندی‏‎ها در شرایطی دو گیم این بازی را با نتایج (۲۳ بر۲۱) و (۲۱ بر ۱۶) واگذار کردند که هفته گذشته در مسابقات مشابهی که در شهر پاتالونگ تایلند برگزار شد به مقام سوم دست یافته بودند.پرویز فرخی و آق محمد سلاق ترکیب تیم دانشگاه آزاد در مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه تایلند را تشکیل داده‎اند.

علیرضا رضایی، دبیر جدید فدراسیون دوومیدانی

براساس تصمیم جدید مصطفی کریمی رییس فدراسیون دوومیدانی، علیرضا رضایی به عنوان دبیر جدید فدراسیون دوومیدانی منصوب شد.رضایی رییس هیات دوومیدانی تهران و مسوول کمیته رده‌های پایین فدراسیون دوومیدانی نیز هست. او در سال‌های ۷۷ تا ۸۲ نیز این سمت را برعهده داشت و در زمان دبیرکلی علی کفاشیان در کمیته ملی المپیک مشاور ارشد این کمیته نیز محسوب می‌شد.