روزنامه گل
موجی که علیه کفاشیان به راه افتاده، از مدت‌ها قبل کلید خورده و هدف آن هم کنار گذاشتن علی کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال و حضور یک چهره نام آشنا در راس فدراسیون است.

گل ادعا کرده این جو تبلیغاتی را حبیب کاشانی به راه انداخته که از نزدیکان رییس‌جمهور است و این روزها هم به پست‌های بزرگ‌تر فکر می‌کند.

قطبی ادا در می‌آورد
روزنامه خبرورزشی

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبر ورزشی ادعا کرده قطبی به درد فوتبال ایران نمی‌خورد. رییس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید: افشین خان فقط ادای خارجی‌ها را در می‌آورد و به درد فوتبال نمی‌خورد. البته در این میان یک عده‌ای هم هستند که شام را با او می‌خورند و ناهار را با یک مربی دیگر و به دنبال آن هستند که با لابی فدراسیون را در اختیار بگیرند.

کمبود جا یا فرار از نام دادکان
روزنامه تهران امروز

بحث خروج از ساختمان شش طبقه، مجلل و زیبای خیابان سئول بالاخره جدی شده و در آینده‌ای نزدیک کاملا محتمل به نظر می‌رسد. اگرچه گفته می‌شود این تصمیم به دلیل «کم جا» بودن ساختمان فعلی گرفته شده؛ اما در واقع آقایان ترجیح می‌دهند بساط فوتبال را در ساختمانی که محمد دادکان بانی اش بوده، پهن نکنند.

اخراج قطبی ۵۰۰ میلیون غرامت دارد؟
سایت خبر آنلاین

مشکل بر سر برکناری قطبی این است که بعد از بازی ایران و تایلند‌، قرارداد قطبی وارد مرحله سوم خود شده است‌. مرحله‌ای که هزینه‌ای 500 میلیون تومانی را برای فدراسیون فوتبال به همراه دارد. به همین دلیل هم بود که رییس سابق کمیته تیم‌های ملی به این نتیجه رسیده بود تا قطبی را در پایان آن مرحله یعنی قبل از تعطیلات عید برکنار شود.