منصوریان گزینه اصلی مربیگری تیم ملی فوتبال

پس از بررسی گزینه‌های مختلف از سوی افشین قطبی و ارزیابی عملکرد برخی از مربیان داخلی سرانجام علیرضا منصوریان، هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال به عنوان گزینه نهایی مربیگری تیم ملی به فدراسیون فوتبال معرفی شد. استقلال رکورد تماشاگران آسیا را شکست

نزدیک به ۶۵ هزار نفر روز چهارشنبه در بازی استقلال - الاهلی در ورزشگاه آزادی گردهم آمدند تا رکورد تعداد تماشاگران این فصل لیگ قهرمانان آسیا را بشکنند و شاهد صعود استقلال به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا باشند.

لیورپول به فروش گذاشته شد

مالکان باشگاه لیورپول این تیم را برای فروش گذاشته‌اند و مالک شرکت بریتیش ایرویز را به عنوان رییس جدید باشگاه برگزیده‌اند. توماس هیکس و جورج ژیلت‌، مارتین بروگتون را به عنوان رییس جدید این باشگاه معرفی نمودند و او را مسوول نظارت بر روند فروش باشگاه قرار داده اند.

ایران، استرالیا و ژاپن در سید دوم جام ملت‌ها

سید بندی تیم‌های حاضر در رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا اعلام شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت ایران به همراه سه کشور ژاپن‌، استرالیا و ازبکستان در سید دوم مسابقات قرار گرفت. قطر، عراق‌، عربستان و کره جنوبی سرگروه شدند.

میشائیل بالاک به‌هامبورگ می‌رود

در صورت عدم توافق بر سر تمدید قرارداد، کاپیتان تیم ملی آلمان به‌هامبورگ خواهد رفت. با توجه به آشنایی میشائیل بالاک با سران تیم‌هامبورگ، اگر مذاکرات وی با باشگاه چلسی به عقد قراردادی جدید منجر نشود، وی راهی شمال آلمان خواهد شد.

پیشنهاد ۱۰۲ میلیون یورویی رئال به رونی

روزنامه مارکا در گزارش روز جمعه خود به این نکته اشاره کرده که کهکشانی‌ها سه گزینه را برای خط حمله شان در خریدهای تابستانی اعلام کرده‌اند و از بین وین رونی، داوید ویا و سرخیو آگوئرو، یکی را به رختکن تیمشان خواهند آورد. قطعا وین رونی اولویت اول خرید مادریدی‌ها است و از همین رو سران این باشگاه متمول اسپانیایی، پیشنهادی ۱۰۲ میلیون یورویی را برای خرید این ستاره انگلیسی آماده کرده‌اند.