آلیا: پایداری زنان نتیجه داد

فاطمه آلیا ، عضو فراکسیون زنان در مجلس گفت: «در مواردی دیده‌ایم که به دلیل رویکرد سیاسی از حضور بانوان ما با حجاب اسلامی در مسابقات ممانعت به عمل آمده است، اما می‌بینیم که این مقاومت و ایستادگی ورزشکاران زن باعث شده آن کشورها به خواسته‌ آنها تمکین کنند.» مذاکره سایپا با بازیکن کوبایی

مسوولان تیم والیبال سایپا برای حضور پرقدرت در مرحله حذفی لیگ برتر باشگا‌ه‌های ایران با یک بازیکن کوبایی مذاکره کردند. مسوولان این تیم قصد دارند دنیس آنجل، بازیکن کوبایی را به تیم خود اضافه کنند، این بازیکن پیش از این در لیگ ایتالیا بازی می‌کرد. قرار بود آنجل برای انجام مذاکرات نهایی دیروز به تهران بیاید.

فولاد ماهان دومین نماینده ایران در آسیا

مسابقات سوپر جام واترپلو باشگاه‌های ایران با نایب قهرمانی فولاد ماهان به پایان رسید تا این تیم به عنوان دومین نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا معرفی شود. پیش از این تیم دانشگاه آزاد تهران عنوان قهرمانی لیگ برتر واترپلو و سهمیه اول ایران در آسیا را از آن خود کرده بود.

شهرداری به دنبال درآمدزایی نیست

سید محمد آقامیر، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران هدف شهرداری از واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را درآمدزایی ندانست و گفت: هدف ما ایجاد بنگاه اقتصادی نیست. ما پولی را که بابت اجاره اماکن ورزشی می‌گیریم، جایگزین خدمات به شهروندان تهرانی می‌کنیم.

کومار به ایران برنگشت

سرمربی تیم ملی کبدی به دلیل تمدید نشدن روادید نتوانست همراه با کاروان تیم ملی به ایران برگردد. آشان کومار که برای حضور در مسابقات جهانی این رشته همراه تیم ملی به هند سفر کرده بود، به دلیل تمدید نشدن روادیدش همراه با کاروان به تهران برنگشت.

تیم ملی ایران راهی لبنان شد

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران برای شرکت در رقابت‌های غرب آسیا صبح دیروز عازم لبنان شد. ۶ کشور ایران، لبنان، سوریه، عراق، اردن و یمن در این رقابت‌ها حضور دارند.