شائبه تبانی این بار در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا

بعد از تردیدها نسبت به قرعه‌کشی جام جهانی این بار یک کاربر توئیتر ادعای دست‌بردن در قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از آنکه کاربران آرژانتینی،‌ قرعه‌کشی جام‌جهانی را به چالش کشیده و اعلام کردند که گروه این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که ایران هم در آن قرار دارد یک قرعه از پیش تعیین شده بوده این بار قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا با ذکر گروهی که استقلال در آن قرار دارد هدف چنین اتهامی قرار گرفته است.

در گزارش سایت الکاس قطر از این اتفاق، در رخدادی عجیب یک کاربر توئیتر از صبح روزسه‌شنبه یعنی ساعاتی پیش از قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعتبار آن را زیر سوال برد و خطاب به شیخ سلمان رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: آرزو دارم از فساد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کاسته شود.

توئیت‌های این کاربر در صبح روزسه‌شنبه چنین ادامه پیدا کرد: از این قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا متاسف هستم که به نیرنگ و حیله شباهت دارد، تقسیم تیم ها براساس مصالح شخصی بوده و نمایشی برای خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها است.

این کاربر همچنین از سایر کاربران و مخاطبان خواست تا مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در ظهر سه‌شنبه را پیگیری نکنند و برای این ادعایش دلیل آورد.

نکته مهم در توئیت های کاربر این است که او صبح روز سه شنبه و پیش از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برای اثبات ادعایش گروه A مسابقات را به این شرح اعلام کرد: استقلال ایران، الشباب عربستان، الجزیره امارات و الریان قطر. جالب آنکه ساعتی بعد همین ۴ تیم در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در کنار یکدیگر قرار گرفتند. نکته دیگر اینکه کاربر توئیتری اعلام نکرد که این قرعه‌کشی براساس منافع کدام اشخاص شکل گرفته است.