کی‌روش درهای تیم ملی را باز کرد
سرمربی تیم ملی فوتبال درباره ترک ناگهانی اردوی تیم ملی از سوی امید نمازی، بازیکن جدید دعوت شده اردوهای پیش رو و بازی‌های دوستانه اظهارنظر کرد.
به گزارش «ایسنا» کارلوس کی‌روش بعد از اولین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با کویت اظهار کرد: در این اردو چند بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت ‌کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم مقابل کویت و گینه از آنها استفاده کنیم. ما وقت زیادی نداریم تا بخواهیم تیم جدیدی داشته باشیم. پایه‌های تیم ملی فوتبال ایران تا الان شکل گرفته است. با این حال هنوز پست‌هایی وجود دارد که جایش خالی مانده و باید بازیکنان را منصفانه از لیگ انتخاب کنیم.وی همچنین درباره دعوت نکردن علی کریمی به تیم ملی گفت: به نظرم این اردو فرصت خوبی بود تا به نفرات جدید امکان حضور در تیم ملی را بدهیم. نسبت به علی کریمی به اندازه کافی شناخت داریم و نیازی نبود او را در مقابل کویت محک بزنیم. مطمئنا در زمان مناسب، تصمیم‌گیری مناسب و در چارچوب اجرایی خودمان خواهیم داشت. اینکه می‌گویم درهای تیم ملی به روی همه باز است، به این معنا نیست که همه بازیکنان بتوانند به تیم ملی همزمان دعوت شوند. او با اعلام ترک غیرموجه اردوی تیم ملی از سوی امید نمازی هم گفت: او به‌دلیل غیرفنی اردو را ترک کرد. تا جایی که می‌دانم دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال پیگیر جدایی او است، اما بدون شک می‌خواهم بگویم که این شخص تیم ملی را رها کرده و شما هم نظر من را درباره کسانی که تیم ملی را رها می‌کنند، می‌دانید. به همین دلیل او دیگر جایی در تیم ملی نخواهد داشت. اگر قرار بود او مسوول گل‌میخ چیدن در تیم ملی باشد، تدارکات تیم هم می‌تواند این کار را انجام دهد. نمازی دیگر در کادر ما نیست، اما مطمئنا قوی‌تر از قبل خواهیم بود. چون تیم ملی فقط باید با افرادی کار کند که از صمیم قلب اینجا باشند. کی‌روش همچنین با اشاره به اضافه شدن مهدی صفایی قهرمان
کیک بوکسینگ ایران به عنوان مربی بدنساز جدید تیم ملی توضیح داد: برای من و تیم ملی افتخاری است که مهدی صفایی از امروز به ما ملحق شد. او به ما کمک خواهد کرد تا بازیکنان را آماده کنیم. این تصمیمی است که در گذشته هم برای بازیکنان و تیم‌های دیگر گرفتم و بسیار موفقیت‌آمیز بود.
سرمربی تیم ملی ایران درباره ادعای کفاشیان مبنی بر اینکه با
کارلوس کی‌روش برای ادامه همکاری پس از جام جهانی به توافق رسیده‌ایم، گفت: فقط این را باید به صورت شفاف بگویم که واقعیت این است تمرکز اصلی من روی ماموریت جام جهانی است.